woensdag 20 oktober 2010

Een hartelijk welkom !

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik mijn blog begonnen.
Hartelijk welkom !!!
Ik zal hier leuke berichtjes plaatsen over wat ik zoal doe.
In ons  huis staan altijd wel verse bloemetjes en er wordt ook regelmatig iets toegevoegd na een aankoop op de rommelmarkt,marktplaats ,brocante web winkel of rommelmarkt.
Deze hartjes staan sinds gistermiddag op de tafel.
Leuk en sfeervol tijdens deze regenachtige dagen.

Hopelijk tot een volgende keer !!

Lieve groet Romkje.

2 opmerkingen:

Yn'e Steeg zei

He die Romkje,

Geweldig, dat je het aandurft om een blog te beginnen.
Welkom in Blogland.
En nu maar mooie foto's plaatsen van al die leuke hoekjes en al dat mooie servies etc.

En... ik ben je eerste volger geworden.


Groetjes Jantsje

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hallo Romkje
Wat Leuk !!!
een eigen blog hier kun je al je leuke en cratieve woonideeen met ons delen,
het ziet er erg gezellig en sfeervol uit.
veel blogplezier, groetjes Manja

Brocante de Knotwilg