dinsdag 7 december 2010

Verjaardags taart.

Hallo Allemaal,

Hebben jullie allemaal een leuke sinterklaas gehad?
De sint had hier weer enorm veel gebracht en iedereen was erg blij met zijn/haar kadootjes.
Helaas was het feest een beetje plotseling afgelopen.
Mijn broer moest op pad voor een paar batterijen (vanwege het kado van mijn nichtje ) en toen hij naar de winkel reed zag hij de een na de andere fietser onderuit gaan ivm de gladheid.
Dus toen is iedereen maar "snel "naar huis gereden en hebben wij hier met zijn drietjes de hapjes opgegeten.
Gelukkig waren alle kado'suit gepakt....

En morgen hebben we weer feest.
Mijn mama is dan jarig en wordt 62 jaar!!
Mijn moeder en ik hebben een hele goede en sterke band.
We gaan dan ook regelmatig samen op pad .
Op zoek naar oude "rommeltjes "waar we ons huis gezellig meemaken.
Vanmorgen hebben we samen de taarten gebakken.

En toen ze weer thuis was heb ik een mooi bloemstukje voor haar gemaakt.
Ik vind dat omrommmelen met bloemen en groen erg leuk en het gaat ook steeds beter......(vind ik hihihi)
Mijn moeder heeft al twee kransen in de kamer ,dus ik moest iets anders bedenken.
Nadat ik heb gekeken naar een mooie schaal ...kwam ik op het idee om een taartje te gaan maken.
Maar dan een tikkie groter dan de minnie taartjes van laatst.
Hij is werkelijk prachtig........
Ik weet dan ook zeker dat mama hier erg blij mee zal zijn.














En nu heb ik wel zin in een kop thee + iets lekkers .
Dus ik ga maar even op bezoek bij een aantalvan jullie!!

Gezellige avond ,goetjes Romkje.

16 opmerkingen:

Alle mooie dingen zei

wat leuk je bloemstuk taart... een mooi cadeau
veel plezier en alvast gefeliciteerd met je moeders verjaardag
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Home and Lifestyle zei

Je moeder zal hier zeker weten super blij mee zijn, wat heb je dat mooi gemaakt zeg! Prachtig hoor!

Alvast mijn hartelijke felicitaties en maak er morgen een gezellige dag van!

Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Alvast gefeliciteerd, maaker wat leuks van morgen!!

Dat is wel een joekel van een taart geworden, zeg!!Wow!!

Je Mama word er vast blij van.

Ik heb die van mij al een keer opnieuw gemaakt. Maar nu zijn de bloemen weer slecht. Ik heb hem uit elkaar gehaald en ben de oasis op aan het laten drogen! Dan maak ik er een droog taartje van!!
Veel plezier morgen!

Liefs Thea

Thuis bij Tjits zei

ja hier zal je moeder vast heel blij mee zijn, wat ontzettend leuk om dat van je dochter te krijgen die dat ook nog eens zelf gemaakt heeft!
een gezellige dag morgen en vast van harte gefeliciteerd!

lieve groet, Tjitske

http://truutske.blogspot.com zei

Jouw moeder zal er niet alleen blij mee zijn maar ik denk ook hartstikke trots op zo'n prachtige creatie van bloemen/taart. Echt heel mooi vooral de witte rozen...geweldig joh.
Ik wens jullie morgen een heerlijke dag en vast van harte gefeliciteerd.
Liefs, Trudie.

Pink Princess zei

Als je moeder hem niet mooi vindt...ikke wel hoor hihi (je moeder zal hem ook schitterend vinden!!)
Gefeliciteerd met je moeder ♥

Rosarie zei

Wat een mooi en lief kado voor je moeder!
Ze zal er zeker blij mee zijn
Leuk dat je zo'n goede band hebt met haar!
Is heel wat waard..
Een hele fijne dag morgen, dat gaat zeker lukken!!;)


Groetjes van Ria

Karin zei

Wauw! Daar is je moeder vast erg blij mee.
Een erg leuk idee. Ik ben gister naar een workshop geweest. Ik heb een leuk kerststuk gemaakt. Ik zit weer vol met inspiratie! haha.

Liefs, Karin

Huys 50 zei

Hoi Romkje,

Bedankt voor je lieve berichtjes die je achterlaat op mijn Blog hoor !!!!! LEUK !!!

En ja,....dan nu even je taart......zal ik mijn ADRES even doormailen ???? haha....
Ook ik heb daar wel een leuk plekje voor,of kom je gezellig één brengen ??
Toch vlakbij hé Sneek !!

Groetjes Dicky Marie

De Lorelei Brocante.

theeleuten zei

Wat een mooie bloemstukjes maak jij.......alvast gefeliciteerd met je mams....
Ik wens je alvast een gezellige dag...

Lieve groetjes Evelien

Yn'e Steeg zei

Super geslaagd!
Heb je al een sollicitatie lopen bij een bloemist? hahaha
Of begin je voor jezelf als bloemiste.
Leuke website met kransen, en (bloemen)taarten etc....

Groetjes aan je moeder en feliciteer haar ook even van mij.

Jantsje

hokje zei

Wat een originele bloemtaart! Voor morgen alvast een fijne dag gewenst (en gefeliciteerd natuurlijk)

Groeten,
Miranda

Susan zei

Hoi Romkje,

Ik denk dat je moeder met deze prachtige "taart" geweldig blij zal zijn... Alvast gefeliciteerd met haar verjaardag en een hele fijne dag gewenst.

Gr. Susan.

marja zei

romkje van harte gefeliciteerd met je moeder!!!!!
de taart is helemaal geweldig wat ontzettend mooi gemaakt en wat kan je dit goed zeg!
knap hoor!!!!!

lieve gr. marja

Marijke van Ooijen zei

Meis van harte gefeliciteerd met je mamsie..
En ja die taart is om van te smullen!!

Fijne dag,
Marijke

Hannekie(Sisterly) zei

gefeliciteerd met je moeder. daar wordt ze vast heel blij van van deze taart
gr hannie