donderdag 3 februari 2011

Meer Roze…….

Ok ,ik het niet laten…….ik wil jullie ook nog even de foto’s van het dienblad op de eettafel laten zien.Ook hier staan een aantal mooie roze rozen .Kleine kristallenvaasjes heb op een houten plateau gezet en daarin de rozen en een takje gipskruid.Groen gipskruid ,ik had het niet eerder gezien.

Geniet allemaal van een mooie en zonnige dag !!!

 

IMG_1638 IMG_1639

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_1641

De oude jampotten hebben nog een roze wollen touwtje gekregen !!

 

IMG_1642  IMG_1643

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_1644 IMG_1645

 

 

 

 

 

 

 

 

Ook onder de stolp een roze tintje ,op de katoenbollen en rolletje roze wol-lint gelegd.

IMG_1646

IMG_1648 IMG_1650

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_1651

Lieve groetjes Romkje.

23 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Wat een schatjes die vaasjes. Echt genieten weer hier bij jou. Groen gipskruid, nee, dat kende ik ook nog niet.
x Renny

Pink Princess zei

LIEF he, dat roze. ZO snoepig hihi

Emmy zei

Een kloddertje roze hier en een kloddertje roze daar, en je hebt zo weer iets gezelligs bij elkaar. Groetjes Emmy

Petra zei

Het zijn echt hele mooie rozen, en dat groene gipskruid betekent dat niet dat het bloemetje nog verder open moet komen. Je jampotten vind ik ook heel erg leuk. Mooie plaatjes weer hoor.

Groetjes Petra.

Kom Achterom zei

ooh heerlijk ik ruik en zie het voorjaar!!
mooi gedaan zeg!!
fijne dagen
yolanda

All Seasons zei

Wat een prachtige kleur roze is dit. Deze kleur heb ik hier ook regelmatig in huis, zo mooi..

Fijne dag vandaag, hier komt er zo heel af en toe wat zonnestraaltjes doorheen...
Lieve groet,
Patricia

Thuis bij Tjits zei

wat staat dat lief en gezellig:) heerlijk hè nu de zon schijnt!! lijkt alles meteen anders!

lieve groet, Tjitske

Huys 50 zei

Wat zijn die kleine vaasjes schattig zeg !!
Overal een wolkje roze,en nu het zonnetje erbij,heeeeerrrlijk.
Geniet ervan Romkje !!

lieve groetjes
Dicky Marie.

Anoniem zei

Hallo Romkje,

Wat zijn ze leuk, je kleine vaasjes!
Nee, groen gipskruid zag ik ook nog niet! maar het ziet er leuk uit1 Wat mij betreft een blijvertje!!

Lieve groetjes Thea♥

Elisabeth zei

Wat zijn ze leuk die kleine kristallen vaasjes !! Gezellig op je dienblad met die mooie rozen erin ,en groen gipskruid heb ik ook nog nooit gezien .Ben dol op gipskruid en heb het bijna altijd ,dus hoop ook een keer het groene te vinden .
Fijne dag ,Elisabeth

hokje zei

Bekende vaasjes ;-) Heb er tot nu toe zes gevonden bij verschillende kringloopbezoekjes, zal er binnenkort ook eens een keer een post over maken. Je dienblad ziet er leuk uit!

Fijne dag,
Miranda

Valerie zei

Wat leuk gedaan met die kleine vaasjes!
Ik vind het zo jammer dat rozen bij mij thuis al met 2/3 dagen dood zijn :(

Groetjes,
Valerie

Home and Lifestyle zei

Wat sfeervol, een dienblad vol met roosjes!

Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Het ziet er prachtig uit hoor!
Ik ga verder met schilderen.
Lieve groetjes van Monique

Bonjade zei

Leuk leuk....echt voorjaars gevoel hier...
Mooi dat rose...zo lief!
Fijne dag
Liefs

homemadebysylvia zei

Beste Romkje,
Heel schattig dat oud roze.
Ik vond je idee van je vorige post ook zo leuk. Je had daar een roosje in een lantaarntje gezet. Zo iets heb ik ook en zo had ik ze nog niet bekeken.
Lieve groetjes, sylvia

Yvonne's Brocante zei

Wat mooi zeg, ik heb het groene gipskruid ook nog niet eerder gezien. Mooi!
Zelf zet ik wel eens 1 roos in mijn suikerstrooiers...die heb ik ondertussen 39(!)dat staat ook erg leuk met een aantal samen op een dienblad!
Fijne avond en groetjes Yvonne

theeleuten zei

Meid wat lief allemaal ....genieten!!

Groetjes Evelien

http://truutske.blogspot.com zei

Prachtige kleur...erg mooie kleine vaasjes en ik heb zo genoten van je geweldig mooie foto's.
Heerlijk!!! Fijne dag, Trudie.

Kiek es Ier ! zei

Leuk zo al die vaasjes bij elkaar Romkje! En dat kleurtje..lief hoor!

Antonia zei

Wat een heerlijke lenteplaatjes Romkje! En echt apart dat gipskruid. Fijn weekend gewenst zovast, groetjes Anja

Maria zei

Blijft altijd mooi,kristal met een bloemetje
Heel lief met een tintje rose
Groen gipskruid nog niet gezien nee,je komt ze nu in alle kleuren tegen

liefs Maria

rommy moosie68 zei

he romkje leuk die kleine vasje met roosje schatig staat het mooie nieuwe fotos groetjes rommy veel liefs fijn weekend