vrijdag 15 april 2011

Stapeltje uit servieskast.

Het beloofd weer een mooie dag te worden.    Maar eerst nog even stapelen !! Het is tenslotte al weer vrijdag –stapeldag .  Meer mooie ,leuke ,creatieve en kleurrijke stapels op de blog van Irma   http://allemaalkleurtjes.blogspot.com

Zelf heb ik gekozen voor gemak dit keer .En ik heb een stapel gekozen die altijd al zo in de servieskast staat .  Een mooie stapel met oude schalen.

IMG_2821IMG_2823 IMG_2822

 

 

 

 

 

 

 

IMG_2825 Hier links op de foto staat een “nieuwe “aanwinst van mij   Een oude kan van SC Maastricht .Ik zal die later eens beter aan jullie laten zien want hij is zo mooi !!!!

IMG_2826En dan nog een klein ander stapeltje ,Een oude schaal op hoge voet met een klein schaaltje met een stapeltje heerlijk geurende zeepjes . Staat ook in de servieskast .

IMG_2827  Je ziet Anne ,hij heeft een mooie plek gekregen !! 

IMG_2828 Hihihi ,rechts nog een stiekem –stapeltje .Een aantal bordjes onder een kan …….

IMG_2829 Veel plezier met het bekijken van alle stapels ,ik ben benieuwd hoeveel er vandaag weer zijn…….

En een weekend vol zonneschijn gewenst !!    Geniet ervan , liefs  Romkje.

26 opmerkingen:

Kind An Huys zei

Wat een mooie stapels heb je staan!! En leuk die schaal op hoge voet zo met de zeepjes erin!! Goed idee!
Fijn weekend, liefs, anne.

Siljo zei

Je stapels zijn altijd erg mooi!
Mooi dat servies!
Een zonnig weekend
lieve groetjes Joke

Home and Lifestyle zei

Oud servies is altijd zo mooi om mee te stapelen...jij kunt wat dat betreft nog wel even vooruit! Mooi!!!!

Een zonnig weekend gewenst! Lieve groet, Ingrid

Petra zei

Zo jij heb weer uitgepakt, of nee toch niet deze stapels staan zo in je kast nou hoe dan ook het ziet er weer heel sfeervol uit. Je heb prachtig servies. Fijn weekend en geniet van het mooie weer.

Groetjes Petra.

Thuis bij Tjits zei

wat heb jij mooie stapels in je kast staan!!
leuk gedaan ook met de zeepjes!

fijn en zonnig weekend!
lieve groetjes, Tjits

Kom Achterom zei

Mooi dat wit zeg!!
fijne dag
Yolanda

rommy moosie68 zei

he romkje je hebt weer mooie schaalen op de foto leuk dat je even bij mijn stapel kwam kijken heb een paar plaken bij karwei gehald paar scharniertjes een zaag wel leuk om te doen met klazina gemaakt leuk geworden vind ik zelf ik wens je een heel fijn weekend toe met je kleine manetje groetjes rommy

Michelle zei

Mooi servies en leuke, mooie stapels!

Fijn weekend
Lieve groetjes Michelle

Maria zei

Kijk daar hou ik van,serviesgoed
Mooi hoor de stapels met die zeepjes

liefs Maria

André en Inka. zei

Prachtige stapel wit (regout?)servies,mooi hoor,heel fijn weekend,xxx.

Trudy zei

Mooi dat het zomaar klaar in de kast staat. En zeker de moeite waard!!! Fijn weekend!

Gerd@ zei

Heel mooi en sfeervol .....
Fijn weekend ... Gr. Gerd@

flowersandhome zei

Prachtige stapel en wat een leuk lettertype heb je toch op je blog.
Groetjes,
Marian

Het stokpaardje zei

Mooi z'n stapel wit servies en dat in je eigen kast. Luxe.
Groetjes Iris

wonen met brocante zei

Ik kan geen genoeg krijgen van dit soort stapels. In 1 woord, PRACHTIG! Groetjes Peggy

http://truutske.blogspot.com zei

Prachtig wit servies en evenzo prachtige stapel(s).
Fijn weekend, Trudie.

Een sneller kloppend hart zei

Wat heb je weer lekker gestapeld, heel mooi, lekker wit en fris servies..mooi sereen

Fijn weekend!

Groetjes, Veronique

Huize Kip Kakel zei

Wat heb je veel prachtig oud servies...
Heb je in Sliedrecht hier ook nog wat van gevonden?
Morgen ga ik weer op pad, maar m'n hand op de knip..in Sliedrecht al zoveel gekocht ;-)
Groetjes Hannie

hokje zei

Hoezo gemak? Genieten juist van deze prachtige stapels van oud serviesgoed!

Fijn weekend,
Miranda

Vrouwe Papenborg zei

Dit is GENIETEN! Wat een mooi servies heb je in de kast staan. En het geurt ook nog lekker ook nog. Groet'n Monica

Elisabeth zei

Ik ben laat vandaag.Het was een stralende warme dag ,je stapels zijn heel erg mooi.Rest mij nog je een heel fijn weekend te wensen
Liefs Elisabeth

Claudia. zei

Mooie simpele stapel, maar ja simpel vind ik vaak erg mooi.
Gewoon puur zoals het is: TOP.
Claudia.

Anja zei

Geweldige oude schalen heb je, en makkelijk of niet, ze zijn perfect voor het stapelen en voor ons heerlijk om te zien.
Fijn weekend groetjes Anja.

Kiek es Ier ! zei

Romkje je stapeltje is weer prachtig tis een feest om naar te kijken naar de stapeltjes.
Tja en je foto's mmmmmmmmmm.

Lenet zei

Wat een prachtige stapels servies. Mooi dat dat zo in je kast staat kun je er de heledag van genieten.

Samira zei

Erg mooi die oude nog steeds goed uitziende schalen. Ik vind het trouwens erg leuk hoe je telkens die oude foto's gebruikt :)

Alvast een fijne zondag, lieve groetjes Samira