dinsdag 5 juli 2011

Bloemetje op glazen schaal.

Ok ik weet het is het is geen Woensdag en eigenlijk dus nog geen tijd voor alle bloemetjes.  Maar ik had er vandaag gewoon al zin in.  Dit bloemstukje maakte ik afgelopen weekend ,ik moest naar een verjaardag en heb eentje voor de jarige gemaakt en deze dus voor mezelf.

IMG_3539Een stukje oase en daarin roosjes ,gipskruid,distels en klaprooskelkjes.

IMG_3536  Dit op een mooie schaal van persglas.En een paar schelpen erom heen.

IMG_3540IMG_3537 IMG_3545 IMG_3544

Bedankt allemaal voor jullie aardige reacties naar aanleiding van mijn kiespijn.  Het is nu nog niet helemaal verholpen ,ze hebben vorige week maandag de kanalen van die kies helemaal schoongemaakt en een noodvulling gegeven.

Hierdoor is de zwelling van mijn wang wel verholpen .Volgende week maandag gaan ze de behandeling afmaken.

Maar ook gisteren heb ik weer een klein uurtje in de stoel van de tandarts gezeten.Een andere kies moest getrokken worden en tja dat was ook niet echt een pretje .Doosje paracetamols ligt dus op tafel en ik hou me lekker rustig.

Het lijkt wel dat op het moment een rittenkaart heb bij de tandarts…….

Ik wens jullie allemaal een mooie week toe!!

                Groetjes Romkje.

21 opmerkingen:

Pink Princess zei

Lief dat bloemstukje, en beterschap met je tanden/kiezen!!

Unknown zei

wat heb je een prachtig bloemstukje gemaakt!
erg schattig.
heel veel sterkt met je gebit, ik moet er niet aan denken, het kippenvel staat nu al op mn armen als ik dit lees!!
fijne dag vandaag,
groetjes Anneke.

marja zei

en o wat mooi romkje wat knap gemaakt!

Bizzy @ home zei

Wat mooi zo dit boeketje, heel schattig!
Sterkte met de tandartsbezoekjes...ik weet er alles van..brrr. Maar de 2e behandeling is vaak minder erg dan de eerste.
Lieve groet, Renny

Wanda zei

Oh, getverderrie, de tandarts. Heel veel sterkte!

Lieve groetjes,
Wanda

Anoniem zei

Wat een pracht stukje heb je gemaakt!! Echt heel mooi!!

Heel erg veel sterkte metj tanden en kiezen!!Liefs Thea♥

hokje zei

Bloemen zijn altijd goed, of het nou dinsdag of woensdag is ;)) Wat vervelend je tandartsbezoeken, niet echt het leukst om geregeld heen te moeten. Sterkte en beterschap!

Lieve groet,
Miranda

Michelle zei

Prachtig je bloemstukjes!! jammer van de tandproblemen, tis echt niet leuk...

Lieve groetjes Michelle

Anoniem zei

Bloemetjes mogen altijd,ik vind je stukje helemaal lief! fijne avond,lieve groet Joke.

It's me zei

Sterkte meis.....naar haar de tandarts...liefs van mij...xxx...mooie bloemetjes !

Bianca zei

Ach gossie.......bah wat naar allemaal.....sterkte hoor !!!!Lief boeketje heb je gemaakt....xxxx Bianca

Emmy zei

Nou dat valt niet mee dan is het maken van een bloemstukje een leuke afleiding.
Fijne avond, groetjes Emmy

Het stokpaardje zei

Ik heb je vorige blog gemist maar het klinkt allemaal vrij heftig. Ik ben zelf niet z''n held bij de tandarts. Heel veel sterkte.
Groetjes Iris

Home and Lifestyle zei

Wat heb je een mooi bloemstukje gemaakt zeg...het ziet er geweldig uit!

En de tandarts...ik kom er ook niet graag, zit liever in de tuin hihi!

Nog een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Huys 50 zei

Wat een toestand met je tanden en kiezen Romkje,bahh
Zo,n koelding uit de vriezer in een washandje er tegen aan werkt ook prima,doet mijn ega wel eens als hij kiespijn heeft.

groetjes
Dicky Marie.

bleudelavandou zei

Knap bloemstukje, je brengt mij op een idee om ook nog eentje te maken ...

Sterkte met die kiespijn !!!

Groetjes
marieke

rommy moosie68 zei

he romkje wat sneu voor je maar rustig aan met die rot kies je ij snapte hem natuurlijk gelijk hahaha groetjes een beterschap liefs rommy

Antonia zei

Wat een lief bloemstukje Romkje, daar zal de jarige vast heel blij mee geweest zijn. Klinkt naar de problemen met je kiezen, veel beterschap gewenst! Groetjes Anja

Yvonne's Brocante zei

Erg leuk zeg! Enne sterkte....groetjes Yvonne

rommy moosie68 zei

hoi ja is het niet heel gek dat iemand die je niet persoonlijk kent zo maar zo lief beertje geeft kan er nog niet bij maar ik haar ook althuis vanmidag we ze er heel lief klein beertje ik laat je haar morgen wel zien natuurlijk tot morgen liefs rommy

Irena zei

prachtig irena