dinsdag 6 november 2012

Kriebelen.

Hallo Allemaal,

Het begint stilletjes aan weer een beetje te kriebelen om het bloggen op de pakken.Een aantal van jullie volg ik via FB en ik merk dat ik dat contact toch erg fijn vind.
En ik kan zelf bepalen hoeveel en vaak ik op bezoek ga ik blogland !!

Natuurlijk ben ik hier in huis wel gewoon veder gegaan met bloemstukjes maken.
Voor mezelf of voor een kadootje. Meestal worden die kadootjes erg gewaardeerd.Dus dubbel leuk,het bezig zijn met bloemen en de reacties van de krijger.Afgelopen weekend maakte ik dit leuke stukje op een mooie schaal op voet.
Wit en groen verveelt mij  nooit in bloemen!!


Ik wens jullie allemaal een fijne avond,groetjes Romkje.

14 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Gezellig dat je er weer bent! Een mooi stukje heb je gemaakt, daar maak je altijd iemand blij mee!

Lieve groet, Ingrid

Bonjade zei

Wat leuk weer wat van je te horen en zien.....wat een prachtig stukje heb je gemaakt.
Zit tegenwoordig ook op Facebook met onze webshop......weer eens iets anders ;)
Fijne avond

Liefs

It's me zei

Wat leuk !!..gewoon doen !...liefs fijne avond van mij...xxx..

Elly's kleine idylle zei

Wat leuk dat jij weer terug bent in bloggerland...Ik had je al een beetje gemist hoor !!!!!En ik vind je stukje die je hier laat zien héél mooi......
Liefs Ely.

Anja Leijten zei

Fijn dat je er weer bent, prachtig bloemstukje heb je gemaakt!
Groetjes anja

Irena zei

en gelijk heb je,welkom ,prachtig en zo lief stukje,groetjes irena

Hannekie(Sisterly) zei

gezellig romkje dat je er weer bent..en je hebt een leuk stukje gemaakt zeg..leuke kleuren inderdaad
fijne week
liefs hannie

Bizzy @ home zei

Het is een weer een prachtig bloemstukje, als vanouds. Leuk dat het weer begint te kriebelen, bij mij ook weer, zal wel komen door de herfst en het binnen zijn. De knusse tijd die er weer aankomt.
Lieve groet, Renny

♥Sanne zei

Wat een mooie bloemstukken maak je. Ik had een tijdje geleden zat ik mee op facebook als blog omdat facebook wat sneller werkt en in de zomer zit je toch geen uren achter de computer. Maar bloggen doe ik liever hoor. En nu in de wintertijd vind ik dat heerlijk om te doen. Blij dat je weer terug bent =)

Liefs Xanne

What's in a day zei

Leuk om weer van je te horen en je bloemstukje is ook weer erg mooi...
lekker je tijd verdelen, zelf bepalen wanneer je, je gzicht laat zien hoor!!!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

Consuminderenmetplezier zei

Gezellig dat je er weer bent!

Moo-Nique zei

Leuk dat je weer wat plaatst Romkje! Maar inderdaad, we volgen je ook op fb ; )! Al die mooie dingen die je maakt wil ik niet missen!

Groetjes, Monique

The things I like to do zei

Fijn weer wat te zien van je...en bij een ander is het altijd beter en mooier..jezelf niet gek maken je maakt ontzettend leuke dingen.

Krek wak wou zei

Gezellig dat je er weer bent, Romkje! En hoe....met een prachtig bloemstukje!
Fijne avond en liefs van Nicole