woensdag 10 november 2010

Glas ,zilver en wit.

Dat ik helemaal gek ben op glaswerk dat hebben jullie in de vorige berichten al kunnnen bewonderen.
Vooral het oude geslepen glaswerk maak mij blij !
Wij hebben een mooie grote kast in de kamer staan ,het ondergedeelte heeft dichte deuren dus daar kunnen we lekker veel spul in kwijt.
Daar staan alle glazen,kommen,bordjes voor gebruik en in het tweede gedeelte ligt speelgoed.
Het bovenste gedeelte heeft 6 planken met glazen deuren.
En daar heb ik mooie spulletjes ,zoals servieswerk ,glas en zilver in staan.
Een plank heeft mijn man gelijk na het plaatsen "ingepikt "voor stoere mannen dingen.
Hij had zoiets van; "inpikken "anders heeft Romkje alles al weer vol gezet.
Ik zal jullie die stoere mannen spulletjes deze week laten zien,maar eerst wat mooi glaswerk gecombineert met zilver en wit.

De witte schaal op voet is een nieuwe aanwinst uit de winkel van Connie (le Passe).












Geniet van je dag ,lieve groet Romkje.

13 opmerkingen:

Yn'e Steeg zei

Goedemorgen dame van de bling bling, ( je weet ook helemaal mijn ding)
(was vanaochtend vroeg alweer bezig met aankomend weekend vandaar dat dichten haha)
Ik ben toch blij voor je mannetje dat hij ook 1!!! plank mag hebben hoor.

Groetjes Jantsje

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie spulletjes...ik vind de cloche heel gaaf en ben ook gek op stolpen...prachtig!

Een fijne dag! Lieve groet, Ingrud

Home and Lifestyle zei

Ehhh...lieve groet van Ingrid natuurlijk (typefoutje...)

Susan zei

Hoi Romkje,

Wat een prachtige schalen en die cloche...zucht...echt heel mooi!!
Ben nu toch wel heel benieuwd naar de plank van je man, haha.

Gr. Susan.

It's me zei

Wat mooi allemaal......vind die coupes zo mooi met deksel...fijne dag ! liefs Ria...

Anoniem zei

Hoi Romkje,

Ik vind die potten met deksel zooo mooi!
Zoiets blijf je ook mooi vinden, he!

Een memobord is niet zo meilijk hoor. Fiberfill om een prikbord of kant & klaar schildersdoek nieten en daar stof overheen geniet. Dan het lint en versieren maar.
Doe jij lint om die taartjes?
Ik zie ook verschillende moskransen staan bij je met verse blomen erin.Heb je daar een oasering onder zitten??
Bij jullie ook regen?

Lieve groetjes van Thea

Anoniem zei

Hoi Hoi,

Daar ben ik weer. Dat mos zul je wel met krammen vastzetten denk ik zo. Met binddraad trek je zo door de oasis heen.
Ik koop dat spul ook bij de Action! Veel goedkoper!
Ik heb een keer een taart gemaakt,maar dat is weer heel anders. Hij staat hier.. http://creabythea.blogspot.com/2010/02/een-stukje-taart.html ...Ik vind die kleintjes juist zo leuk.Die kosten dan bijna niks, en zijn leuk om zomaar te geven.Als aardigheidje!!
Ik begijp dat je het blad met krammen vast zet,dat heb ik toen ook gedaan.En om die krammen te verbergen,een lint.

Ik zie geen mailadres staan,het word nu toch wel erg veel!!! Hihihi.
Bij mij staat een gmailadres,gebruik dat maar als je wilt!

Groetjes Thea

kienkele zei

Je bent absoluut een goed mens Romkje, dat je ook een plank aan je man gunt! En je verzameling mooie dingen is prachtig!
Fijne avond, lieve groet, Tineke

Rosarie zei

Geweldig die kast met die mooie spulletjes,wat een mooi plaatje.
Ben benieuwd naar de plank van je man..hihi

gr Ria

Hannekie(Sisterly) zei

wat een prachtige spullen heb je. geweldig hoor.
echt geweldig
gr hannie

. zei

Het ziet er prachtig uit al dat schitterende glaswerk!!

natuurlijk groen en doen zei

Prachtig,maar de koekjespot vind ik wel erg mooi

gr Bep

Elisabeth zei

Moooooii Gewoon een van de mooiste combinatie's en dan nog kantjes en lintjes erbij maakt het compleet .Gelukkig heeft mijn man zijn eigen ruimte boven voor zijn spullen ,tenslotte heb ik hier al zo weinig ruimte ,dus dat hoef ik niet te delen haha
Liefs Elisabeth