maandag 22 november 2010

Sfeerhoekje in de gang.

Hallo Allemaal,

Zonet heeft Ria van It's me de winaars gekend gemaakt van haar Give Away.
Alle winaars ;Gefeliciteerd met jullie prijs!!
Wat is dat een leuk iets hier in blogland.
Een weggevertje ......ik vind het een leuk en lief gebaar !!
Wij zijn allemaal toch gek op een kadootje ?

Vanmorgen heb ik een paar foto's gemaakt van een sfeerhoekje in onze gang.
De gang is toch altijd een beetje een rommelig gedeelte in huis.
Door alle jassen ,schoenen ,tassen en nu ook weer sjaals en mutsen die er rond zweven.
En natuurlijk hebben we daar kapstokken en manden voor maar toch .............

Dit hoekje zit aan het einde van onze gang.
Het kastje wat aan de muur hangt is een oud bidkastje ....heb ik mij laten vertellen.
Er hangt een koperen roede voor en daar zat vroeger een gordijntje voor en in het kastje lagen de bijbel ed.
Mocht dit verhaal niet kloppen dan hoor ik het graag van jullie...

Onder zit kastje staat een tafeltje met twee bladen.
Bovenop staan een wit dienblad gevuld met mooie spulletjes en ook het onderblad staat vol met leuks..
En tja ,stolpen ..........ik kan ze niet weerstaan dus ook hier in de gang vinden jullie ze terug !!!










Ik wens iedereen een fijne week toe ,met sneeuw ....misschien........

Lieve groetjes Romkje.


18 opmerkingen:

http://truutske.blogspot.com zei

Romke, ik heb genoten van je mooie spulletjes. Het kastje is werkelijk geweldig en idd 'n bijbelkastje. Mooi gedecoreerd allemaal met je stolpen, engeltjes, seerviesgoed, oude flesjes etc.etc. Da's genieten hoor van jouw sfeervolle hoekje. Fijne dag gewenst, Trudie.

Pink Princess zei

Mooi hoekje gemaakt zo. Ja stolpen...als ik ze voor een redelijke prijs zie kan ik ze ook niet gauw weerstaan hoor hihi ;) Helaas zijn de meeste (die IK zie) me te duur dus heb er niet zoveel helaas.

NEEEEE ik wil GEEN sneeuw, ECHT NIET!! Veel te vroeg en veuls te koud voor een postbezorgster die het altijd al koud heeft, duh ;)
Maar wat komt, komt dus....we zullen het er helaas mee moeten doen :)

Fijne week alvast

Pink Princess zei

OH en engelen, ja DIE verzamel ik wel...volop haha

Rosarie zei

Wat een geweldige gang..daar kun je tenminste iets mee...erg mooi!
Ik vind de spulletjes die er in staan ook supermooi!
Helemaal mijn ding..hihi..

Gr Ria

Valerie zei

Hoi romkje

Wat leuk gedaan!
Het past perfect bij elkaar.
Leuke spulletjes!

groetjes,
Valerie

Home and Lifestyle zei

Wat een gezellig hoekje...en wat lief dat je de winnaars van Ria's give away feliciteert! Ik ben helemaal ondersteboven want ik heb de verrassingstas gewonnen...ik was compleet verbaasd dat mijn naam er stond, er waren zoveel deelnemers!

Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Ik geloof dat jou huis net zo vol staat als het onze????
Krijg je die deur in de gang nog wel open?En stolpen, ja...die heb ik ook een boel!

Heb je alweer zo'n prachtige krans gemaakt? Hardstikke mooi, meis!!
Ik heb een krans gemaakt van het blad van de witte abeel. Helaas kan ik er nog geen foto van maken. Ik had bladeren teweinig, dus de helft is al ingedroogd en de andere helft nog niet. Dat ziet er niet uit! Even wachten dus.....
We gaan straks naar onze jongste kleinzoon toe, hij word vandaag 4 jaar,dus feest......

Fijne week, liefs Thea

Yn'e Steeg zei

Woon jij in een Villa, hoeveel hoekjes heb jij wel niet hahaha
maar even zonder gekheid! het ziet er weer erg gezellig uit.
Ik heb gisteren ook genoten van Remco zijn pepernoten en pietjes en sineterklaasjes( vertel hem dat maar even)

groetjes, Jantsje

De Ruijsbroekjes zei

wat een gezellige boel ! Als het sneeuwt en ik kan nog fietsen dan vind ik het ook leuk ;-))

It's me zei

Wat een heerlijk gezellig hoekje weer.......en ja spannend hoor die give away...tis zo leuk om te doen !! echt....ik laat het liefst iedereen winnen!!........liefs fijne avond Ria....

Anoniem zei

Leuke binnenkomst zo bij jou, mijn hal is jammer genoeg niet zo groot, dus een kapstok en een plant dan kan je nog net je kont keren ha, ha,ha.
Fijne avond, lieve groetjes van Monique

Bonjade zei

Wat een leuke hoekjes her en der.....
en die engeltjes...ik vind ze mooi!!!
Fijne week
Liefs

Elisabeth zei

Gezellig weer hoor.Ik heb helaas geen ruimte in mijn halletje voor leuke dingen .Bij jou is het een gezellig binnenkomen!!
Liefs Elisabeth

Stina zei

Wat een gezellig hoekje zo bij jou.
Leuk die bloemen krans met dat kaarsje erbij in.

Ben benieuwd of er sneeuw komt de kids verheugen er zich al op.

Gr Stina

Fia zei

Ohhhh alles is zo leuk en sfeervol bij jou!
IK geniet!!!!
Kom gauw weer bij je kijken.

Groetjes Fia

t brocante sfeertje zei

Met recht sfeerhoekje ziet er erg mooi uit.Groetjes,Ingrid

homemadebysylvia zei

Beste Romkje, Wat een gezellig hoekje. Leuk zo met al die oude spulletjes. En je stolpen verzameling.... ook weer zo mooi. Groetjes Sylvia

Ps: Ik heb reuze zin in de sneeuw. Lekker sleetje rijden..... :-)

Emmy zei

Hoi Romkje, ben net even bij je langs geweest hoor. Je hebt heel wat leuke spulletjes staan brengt me weer op ideeën. Dat is toch een nadeel van bloggen hé je ziet zoveel leuks en dan wil je natuurlijk alles haha. Fijne avond hoor, groetjes Emmy