dinsdag 24 mei 2011

Bloemetje op Woensdag ~deel 3~

De week is snel gegaan ,het is alweer woensdag dus tijd voor een bloemetje !

IMG_3204Dit keer een oud flesje gevuld met vrouwenmantel en duizendschoon.  De duizendschoon begint net te bloeien en is nog niet helemaal uit.

IMG_3205   IMG_3206

 

 

 

 

 

 

Meer bloemetjes op woensdag bekijken ?? Ga naar de blog van Veronique http://vipderoos.blogspot.com

IMG_3209IMG_3211

Ik zal pas later bij jullie langs komen ,want Remco viert vandaag zijn verjaardag voor zijn vriendjes uit de klas.   Ze hebben een dagje vrij en we gaan naar het zwembad.

        ~   Fijne dag ~              Groetjes Romkje.

11 opmerkingen:

Michelle zei

Mooi, Romkje!! en veel plezier vandaag en een fijne verjaardag voor Remco!!

Lieve groet michelle

Janny de Roo zei

Leuke compositie Romke..!
Fijne dag...

hokje zei

Mooi in de oude flesjes. Fijne verjaardag, maak er een gezellige middag van.

Groeten,
Miranda

gerrie zei

mooi!
ik heb toevallig ook flesjes met duizendschoon,leuke bloempjes he?
groetjes gerrie.

André en Inka. zei

Lieve boeketjes en in wat een geweldige flesjes heb je daarvoor gebruikt,mooi hoor een hele fijne verjaardag maak er een geweldige feest van in het zwembad,...xxx

Een sneller kloppend hart zei

Zo leuk de bloemetjes in de glazen potjes, ik hou ervan!


Veel groetjes, Veronique

Home and Lifestyle zei

Ik ben vandaag al eerder bij je geweest, maar toen kon ik niet reageren. Nu ik overgestapt ben op een andere browser (op aanraden van Sandra van Het Hoogerhuys, zie ook de aanvulling op mijn blog) heb ik geen problemen meer, gelukkig maar!

Wat een leuke boeketjes, echt lief!

Lieve groet, Ingrid

Rineke zei

Hallo Romkje,
Ziet er weer erg gezellig uit muts :-))

Dat fel groen en roze tegen die achtergrond van wit en grijs...mooi!

groetjes Pien

Het stokpaardje zei

Leuk z'n boeketje uit eigen tuin. En hoe was het kinderfeestje.
Groetjes Iris

rommy moosie68 zei

he romkje toch nog gelukt om bij je komen via googel chrome wat mmoie foto`s heb je weer je zal wel lekker moe zijn na dagje zwemen lekker slapen groetjes rommy

Richtsje zei

Halalo Romkje, ik kwam via Renny op jouw blogje. Ook al zo'n lieverdje met mooie plaatjes, woow! Waar haal je de inspiratie en tijd toch vandaan vraag ik me dan af?
Lief, die bloemetjes.
Gister heb ik nog voor de regen een flinke zwik van de pioenen geknipt, zo zonde dat ze anders op de grond gaan hangen! Binnenshuis ruikt het zo heerlijk en 't ziet er bovendien leuk uit ook nog. Met die vrouwenmantelbloemen al net zo, een en al kleur!