woensdag 9 maart 2011

Deftige witte dame .

Ik er weer eentje gevonden …..een kan  of eigenlijk is dit meer een kruik.Prachtig mat wit ,delft wit .   En de vorm is sierlijk ,het is net een deftige dame.  Ik heb haar gelijk gevuld met gipskruid en op een mooi ontbijtbordje op de meidenkast gezet.
Kan het niet laten om jullie  een paar plaatjes te laten zien……….
IMG_2129IMG_2130







IMG_2150Dit sfeertje kan ik zo van genieten !!!!!!!
IMG_2133IMG_2141IMG_2137  IMG_2138






IMG_2149
Bedankt voor je bezoekje en graag tot een volgende keer !
                                 groetjes Romkje.

33 opmerkingen:

Kiek es Ier ! zei

Ik heb er ook van genoten hoor samen met een bakkie koffie! Prachtige witte kan met dat subtiele gipskruid erin mooi hoor.

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie kan en mooi gedecoreerd op je meidenkast. Je glazen stolp is trouwens ook een plaatje!

Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Bizzy @ home zei

Mooi die kan en zo lieflijk met het gipskruid. Mooi hoekje zo met die spiegel erachter.
Lieve groet Renny

Irma zei

heej Romkje helemaal niet erg hor wat je ons allemaal laat zien heerliojke plaatjes, irmaXXX
ps waar vind je al die prachtige vaasjes???

marja zei

een hele deftige dame romkje!!!!!

lieve gr. marja

rommy moosie68 zei

he romkje ik zag dat weer een leuk kanetje had leuk ik zie dat je ook de spiegel er hep neer gezet toch maar niet in de badkamer staat mooie bij elkaar met die mooieee stolp er bij liefs rommy

Kind An Huys zei

Dat is zeker een deftige dame!! Mooi met dat gipskruid...heerlijk genoten van je mooie foto's!!
Liefs, Anne.

rommy moosie68 zei

ja heel toevalig ik zet hem er op kijk op het dashbord een daar staa ij er op met mijn stolp ook heel toevalig liefs rommy

Wanda zei

Het ziet er idd mooi uit, helemaal mijn smaak!

Lieve groetjes,
Wanda

Huys 50 zei

Hoi Romkje,
Alweer een paar mooie plaatjes van jou,wat ben jij altijd lekker in de weer in huis!!
Prachtige kruik en zo mooi met het gipskruid,ik ben druk op zoek naar dat roze gipskruid.......nee hoor,nergens te krijgen hier..
Woon hier ook in een soort van niemandsland of zo hoor,haaahaha..
Even doorzoeken dus.

lieve groetjes
Dicky Marie.

Thuis bij Tjits zei

echt een heerlijk sfeertje!! ik word ook steeds zo blij van het lieve, vrolijke meisje in je banner:))

fijne dag!
lieve groetjes, Tjits

Desirée-ScrapDees zei

wat een heerlijk sfeertje weer zeg, zo lekker lente gevoel! Vond je roze servies van het vorige blogje ook al zo mooi!

Hannekie(Sisterly) zei

zo..dit is echt wel een hele leuk hoor.staat super op je kast
liefs hannie

marion zei

Alweer zo een mooi plaatje. Prachtig staat ie op de meidenkast.Trouwens helemaal mooi die decoratie op de kast. Ik geniet van je foto,s.
BTW ik heb een candy op mijn blog staan, doe je mee?

Alle mooie dingen zei

heerlijke plaatjes.. ik kom graag bij je op visite... heerlijk
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Petra zei

Oo mooie kan zeg, en weer leuk gemaakt met dat gipskruid, word ik weer een beetje blij van.
Ook hele mooie foto's heb je weer gemaakt.

groetjes Petra.

http://truutske.blogspot.com zei

Gezellige hoekjes in huis en prachtige kruik/kan.
Ik heb met je mee genoten hoor!!
Fijne dag, Trudie

Karin zei

moooi! Wat fijn om dit soort hoejes te maken!

Liefs, Karin

Anoniem zei

Sjeike boel bij jou Romkje,
En dat beeldje onder het stolpje is ook prachtig!
Fijne dag, groetjes Monique

Het stokpaardje zei

Leuke kan zo met het gipskruid. Ik had je rose gipskruid al bewonderd. Ben er ook naar opzoek. Hier is hij alleen moeilijk te krijgen. Moet maar weer eens verder zoeken.
Groetjes Iris

André en Inka. zei

Een hele mooie deftige dame,xx.

Anoniem zei

Wat een prachtige kan! Zij staat daar mooi in dat hoekje, super!

Liefs Inge

Michelle zei

Heel mooi!!

Groetjes Michelle

Stina zei

geniet maar van je moois.

groet Stina

@nne zei

mooi hoor, dit Delfts dametje! groetjes, @nne

What's in a day zei

Weer zo mooi, genieten hoor, het ziet er echt zo rustig en romantischuit.

Lieve groet, Eefie

wonen met brocante zei

Dat is met recht een prachtige dame! Leuk gestyled ook! Groetjes Peggy

greet zei

Wat een mooi plaatje! Wat staat het allemaal prachtig op je meidenkast en het gipskruid is er prachtig bij.

Groetjes Greet

Bianca zei

Wat gipskruid al niet kan doen....ik gebruik het ook graag in mijn hoekjes....en ja, je hebt weer een prachtige kan gescoord....
Lieve groetjes van Bianca

Elly's kleine idylle zei

Deftige dame hoor!!!!!Ik vind die kan wel heel mooi,ik zoek ook nog zo iets,mooi zo met een boeketje gipskruid.
groetjes van Elly.

Unknown zei

Wat een mooie dame heb je gevonden, erg leuke kruik/kan.
Gezellig met dat gipskruid erin.

fijne avond,

liefs colinda

Splashes of Pink and Mint zei

Mooiiiii!!!! En dat gips is er prachtig bij, net als je andere spulletjes, lekker hè, dat je daar zo onwijs van kunt genieten! Mijn man kijkt me vaak meewarig aan als ik zo loop te studderen, maar ik vind het heerlijk om weer nieuwe hoekjes te maken. Als het dan af is en helemaal naar het zin, tja, dan is het gewoon genieten!

Unknown zei

Wat een mooi breekbaar plaatje zo met dat gipskruid. Erg mooi.
Groetjes Brigitte