vrijdag 4 maart 2011

Stapeltje van Sil’s Home.

 

Hallo allemaal,

 

Vandaag wat later dan anders ,maar toch een stapeltje !Mijn aankopen van gister heb ik even op elkaar gestapeld zodat jullie gelijk zien wat ik   gekocht heb in Donkerbroek bij Sil’s Home.

 IMG_2089

 

4 oude ontbijtbordjes ;leuk om onder een stolpje te zetten !

2 mooie spoelkommen,   een schaal op voet ,  roze vaasje   , roze glas voor lichtje of bloem en dan nog die mooie roze roosjes !!!IMG_2091 IMG_2092

 

 

 

 

 

 

IMG_2084 

 IMG_2085

 

 

 

 

 

 

 

Mooie deze roze kleur     !!!

 IMG_2094

 IMG_2091

 

 

 

 

 

 

IMG_2074IMG_2075

Ik ben helemaal weg van deze deco roosjes !!!

IMG_2076

Het prachtige kristal komt bij Malle Jet vandaan !!

IMG_2077    IMG_2081

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Bedankt voor jullie geweldige reacties op mijn post van gisteren !!                                     Fijn weekend ,groetjes Romkje.

24 opmerkingen:

What's in a day zei

Nou, Romkje, je bent gelukkig wel met mooie schatten naar huis gekomen...o, als die mevrouw dit ook meegenomen had...daar moet je maar niet aan denken,alleen maar genieten van al dit moois.

Groetjes, Eefie

Het Hoogerhuys zei

Je had gelukkig toch nog andere mooie dingen mee naar huis!!

Ik vind die roosjes schitterend.

Groetjes, Sandra

Thuis bij Tjits zei

ik hoop dat deze mooie stapel je die andere voor je neus weggekaapte aankopen doet vergeten! heel mooi en die roosjes zijn echt lief!

zonnig en fijn weekend!
lieve groetjes, Tjits

Home and Lifestyle zei

Wat combineert dit allemaal mooi...en voortaan gewoon niets meer bij de kassa wegzetten, dat heb ik tenminste wel van jouw post geleerd...:(

Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Colinda en Jeroen zei

Ondanks dat je niet alles mee hebt kunnen nemen wat je gisteren uit had gezocht bij sils home. Heb je toch nog hele mooie dingen gevonden.
Erg mooie kleurtjes allemaal.

liefs colinda

greet zei

Een stapeltje met hele mooie spulletjes! Wat kun je daar weer heerlijk van genieten.
Fijn weekend.

groetjes Greet

Het stokpaardje zei

O die rose roosjes. Helemaal geweldig.
Fijn weekend Iris

Pauline zei

Schattig.
En ook zo leuk met die gehaakte kleedjes ertussen.
Fijn weekend.
Liefs, Pauline

Claudia. zei

Wat een mooie spullen heb je uitgezocht, conclusie wat een mooie stapel.
Claudia.

Kind An Huys zei

Gelukkig heb je toch nog mooie aankopen kunnen doen...het is een prachtige stapel geworden!!! En wat een verhaal zeg van die vrouw!!! Echt erg!!! Hoe kan je zoiets doen....
Fijn weekend. liefs, Anne.

wonen met brocante zei

Wat een mooie spulletjes, dat moet dan ook wel een prachtig stapeltje worden. Fijn weekend, groetjes Peggy

Rozet zei

3e poging, krijg steeds storing...
Je hebt nog hele leuke spulletjes bij SH gekocht, dus gelukkig niet met lege handen naar huis. Het is een mooie roze kleur, van die roosjes!
Je stolpje is onderweg, ik hoop dat je hem morgen hebt.

Goed weekend!
Groetjes, Jolanda

Jolanda Cuper zei

Prachtig al dat oud roze met wit!
Super mooi!
Groetjes Jolanda.

hokje zei

Ondanks de 'vriendelijke mevrouw' heb je toch nog prachtige dingen gescoord; allemaal erg mooi!

Fijn weekend,
Miranda

http://truutske.blogspot.com zei

Een mooie stapel met prachtige gezellige spulletjes. Wat ben je goed geslaagd. Ik heb de foto's even vergroot en het ziet er echt geweldig uit. Wens je een gezellig weekend, Trudie.

Michelle zei

mooi hoor en de roosjes zijn helemaal geweldig!

Groetjes Michelle

Yvonne's Brocante zei

Leuke stapel, ik vind die roosjes zo mooi...is het porselein?
Fijn weekend en groetjes yvonne

Kom Achterom zei

ooh dit is weer een prachtige stapel. Je kristal is echt mooi zeg!!
Ik wens je een schitterend weekend
Yolanda

Anna zei

oooh, ik ben verliefd..dat roze glas! zooo mooi

fijn weekend Anna.

rommy moosie68 zei

ha die romkje ben wel wat laat martha is er dus even naar leeuwarden geweest dus had niet veel tijd over haha een even bij jantsje geweest met martha even het nieuwe boek opgehaald er was nou nog maar 1 over dus zelf ook even leuk geshopt leuke dingen ook beetje roze leuk in het voor jaar ik ben ook zo blij met mijn nieuw beertje ze is zo leuk hahah tut rommy

Unknown zei

Gewldige aankopen heb je gedaan.
Vooral die oud rose roosjes zijn erg mooi.
Fijn weekend Groetjes Brigitte

THE BLACK BARN zei

HELE MOOIE SPULLEN EN MOOIE FOTO'S.

FIJNE ZATERDAG,
MIRANDA

floortje zei

een hele mooie stapel met leuke spullen,leuke roosjes
groetjes floortje

Irma zei

heej romkje jaaaaa dit is mooi, en wat leuk dat je weer mee doet, liefs irma