dinsdag 15 maart 2011

Snoepjes van potten.

Een poosje terug kocht ik deze prachtige kleine snoeppotten .Het is een lief maatje en de deksels zijn ,zoals bij deze snoeppotten ,weer prachtig !  Ik heb ze gevuld met kleine kwarteleitjes    zo komen we heerlijk in het voorjaarssfeertje.  Deze potten zijn helemaal mijn smaak .

IMG_2253

IMG_2254

IMG_2255

 

 

 

 

 

 

 

IMG_2266

Mooi toch dat glaswerk ?

IMG_2256 IMG_2257

 

 

 

 

 

 

 

IMG_2261

IMG_2258  IMG_2259

IMG_2263

IMG_2264 IMG_2261

Iedereen een fijne dag !!!      Ik ga mijn klusjes afmaken en vanmiddag dan haal ik mijn lief van de trein ,die komt weer voor 3 weken thuis . 

                  Groetjes Romkje.

34 opmerkingen:

Kind An Huys zei

Wat een schattige potjes!! Deze heb ik nog nooit gezien, ze zijn leuk!
Succes met je klusjes, en heerlijk dat je lief weer even thuis is!
Liefs, anne.

Anoniem zei

Hallo Romkje,

het zijn idd snoepjes van potten!!! Vooral die deksels!!
Hoe vind jij ze toch telkens weer!! Heel mooi!!

Wat fijn dat je lief er straks weer is!! Geniet van jullie tijd samen!!
Het word mooi lente weer, dus dat komt goed uit!!

Veel plezier samen!!

Liefs Thea♥

Wanda zei

Ik vind de potten ook erg mooi!

Lieve groetjes,
Wanda

Yvonne's Brocante zei

Erg leuk potten zeg, mooi klein maatje!
Fijne dag en groetjes Yvonne

Anoniem zei

Wat zijn die mooi zeg, ze staan inderdaad super met die kwarteleitjes erin!
Geniet van het samenzijn met je lief!
Lieve groet, Sonja

Bizzy @ home zei

Mooie potten! En ik kan zo ook wel even de kwarteleitjes uit de doos halen...goed idee.
Lieve groetjes, Renny

Karin zei

Leuke potten! En die kwarteleitjes zijn echt een toonbeeld voor de Lente! Heerlijk!

Fijne dag.

Liefs, Karin

Michelle zei

Prachtig die glazen potten!

Fijne dag,
Groetjes Michelle

hokje zei

Deze potten blijven leuk en elke keer weer met iets anders te vullen! Fijn dat je lief voor een paar weken thuis komt; geniet ervan.

Fijne (klusjes)dag,
Miranda

André en Inka. zei

wat heerlijk dat je lief vanmiddag weer thuis komt,geniet van het samen zijn en je potten zijn prachtig,xxx

Bonjade zei

Oh jouw dag kan al niet meer stuk dus...heerlijk zeg weer 3 weken saampjes.
Je potten zijn prachtig, ben dol op dit mooie glaswerk....en zo leuk gevuld met voorjaar ;0)
Fijne dag
Liefs

Valerie zei

Ach wat schattig!
Die eitjes zijn een leuk idee zeg.
Weer eens iets anders dan snoep, haha.

Groetjes,
Valerie

Huys 50 zei

Hee Romkje,
Dat heb je weer even heel leuk gedaan met die schattige potten,jij bent ook altijd zo heerlijk bezig hé.
Hoe is het gegaan met je stroopkannetje ??? ik hoor of zie het vast nog wel van je.
Fijn dat je man weer een tijdje thuis is ook voor Remco.
Geniet ervan samen.

lieve groetjes
Dicky Marie.

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie potten...ik denk dat ik zo dadelijk maar eens bij de kringloop ga kijken!

Een fijne dag nog! Lieve groet, Ingrid

Stina zei

wat een leuks enne wat fijn dat je lief weer terug komt, gaat hij wel eens vaker voor langere tijd weg dan!!

geniet van het samen zijn,
liefs Stina

Het stokpaardje zei

Geweldig die potjes en dan ook nog twee dezelfde. Veel plezier ermee.
Groetjes Iris

wonen met brocante zei

Erg leuke potten en de eitjes staan er ook leuk in. Wat ik helemaal geweldig vind is je oude paaskaart! Geniet van de komende 3 weken! Groetjes Peggy

Irma zei

heej romkje absoluut wat een schatjes, en die eitjes zooooooo lief, IrmaXXX

Anja zei

Erg mooi je potjes, leuk gevuld. Fijne weken samen met je lief!
Groetjes Anja.

Petra zei

OO dat zijn inderdaad erg mooi snoeppotten zijn ze oud. Die glazen potten doen het altijd erg leuk. En over dat rek staat nu in de schuur, was inderdaad altijd erg mooi maar zo snel stoffig.

Groetjes Petra.

theeleuten zei

Schattig hoor, die eitjes zijn zo leuk!!

Hele fijne tijd met je hubbie.....
Liefs Evelien

What's in a day zei

Mooie randjes zitten er in die potten en je kunt er iedere keer weer iets anders in doen en het blijft mooi.
Geniet ze de komende weken!!!

Lieve groet, Eefie

Colinda en Jeroen zei

wat een mooie snoeppotten. erg leuk zo met je kwarteleitjes.
Fijne 3 weken met je man.

liefs colinda

It's me zei

Helemaal leuk !!! Romkje.....toppie !! geniet van je mannetje....liefs van mij...xxx...

Bianca zei

Van deze potten kun je er nooit genoeg hebben...leuk zo met die eitjes erin....gezellig sfeertje..
Lieve groetjes van Bianca

Siljo zei

He erg leuk!!
Waar haal je de kwarteleitjes vandaan ?
Zouden bij mij ook mooi staan!!
Groetjes Joke

Kiek es Ier ! zei

Heel veel plezier met je lief Romkje, en de potjes zijn prachtig wat een mooi maatje..straks toch wel chocolade eitjes erin he;)

rommy moosie68 zei

he leuk gedaan met die poten met eitjes er in ik heb een probleem mijn bericht komt niet op het dash bord groetjes liefs rommy

Elizabeth zei

Ik ben verrast door die potten. Ik zal je vertellen dat ik zulk soort potten ook heb, helaas zonder deksel. Ik kijk altijd op rommelmarkten of ik ze zie. En vind ze nooit.. De potten die ik heb, komen uit debanketbakkerswinkel van mijn opa in Kampen.
Dan moet je denken aan oorlogstijd.Mijn opa had ze nog in het schap staan toen ik een kleuter was. 50 jaar geleden ongeveer..
Je hebt dus een mooi stukje geschiedenis in huis.

Ik zal die van mij ook eens fotograferen en op mijn blog zetten.
Groetjes en succes met dit leuke blog.

Unknown zei

Mooie potjes. Zo schattig met die eitjes.
Heerlijk met het zonnetje in huis helemaal Lente.
Fijne weken Groetjes Brigitte

Thuis bij Tjits zei

erg leuk!! ik ben ook zo gek op glas, loop geregeld bij de kringloop naar binnen op zoek naar vaasjes, potjes of flesjes:)
geniet met je lief van het samenzijn!!

lieve groetjes, Tjits

Karlina zei

Idd erg mooi!
Fijn dat je lief weer naar huis komt, is hij militair?
Groetjes!

Le Patiné zei

Mooie potten hoor. En ja de kwarteleitjes kondigen hier de lente ook al aan. Nu het zonnetje nog.

Groetjes Natasja

greet zei

Wat een prachtige potten! De eitjes staan er mooi in. Geniet er lekker van, want het geeft wel lentegevoel.

Groetjes Greet