donderdag 3 maart 2011

Sil’s Home.

IMG_1502 

          Hallo Allemaal,

Vandaag een ontzettend leuke dag gehad met mijn  vriendin.Om half 10 zijn we richting Donkerbroek gereden om een bezoekje te brengen aan Sil’s Home.Ik was daar nog niet eerder geweest………zovéél moois !!We zijn daar dan ook een hele tijd zoet geweest .De ohhh’s en de ahhhhh’s ,woorden als schattig ,mooi ,leuk en prachtig rolden dan ook meerdere keren over onze lippen.Ik had een schattig off white kannetje en 2 prachtige oude schalen van regout gevonden.Wij zagen daar de mooie roze bloemen al in staan !!!!!

Maar ja ,met je handen vol rond kijken is niet echt handig .Dus wij besluiten onze uitgezochte spulletjes vast op de toonbank te zetten zodat we onze handen weer vrij hadden voor meer schatten.Zo komen we een tijdje later weer bij die zelfde toonbank om meer moois neer te zetten………….hmmm dat schattige kannetje en de 2 schalen weg……..hmmm misschien heeft de verkoopster het terug gezet …….even vragen ………..

Wat blijkt een   “vriendelijke “mevrouw die we waren tegen gekomen in de blauwe hoek ,had tegen de verkoopster gezegd  dat het voor haar was en dat ze het graag wilde afrekenen  en dat ze enorme haast had…………..

 

WAT ?!?!?!?!

 

Die muts die er van door met het schattige kannetje en de 2 prachtige oude schalen die door Theemutsje waren bij elkaar gezocht ?!?!

Wij beide konden er niet over uit dat iemand iets mee neemt dat al uitgezocht is door een ander…….

Met name het schattige kannetje ….ik vind het zo jammer .Ik had graag met mijn gevonden schatten naar huis gereden en in de auto voor zitten genieten met welke bloemen in erin zou zetten !!

Helaas , die kannetje was mij niet gegund Maar we gaan zeker weer eens naar Sil’s Home en wie weet staat er dan een ander kannetje op mij te wachten….

 

Maar ondanks dit  brutaal optreden van die “vriendelijke dame” hebben wij onze dag niet laten verpesten.En we hebben nog een aantal mooie dingen gevonden bij Sil’s Home ,een heerlijke lunch gehad,tassen vol kleding en natuurlijk een enorm droog strotje van al ons gekletst !!

Dus die  ‘vriendelijk dame  “ heeft  nu een enorm schattig kannetje en 2 prachtige oude schalen.

Maar ik ……….ik heb een top dag met een lieve vriendin gehad  !!!!!En dat is kan   die  “vriendelijk dame “me niet afnemen !!!!

 

Lekker puhhhhhhh.

 

Later laat ik jullie wat mooie plaatjes zien van mijn aanwinsten .Maar dit verhaal wilde ik even met jullie delen .

 

Fijne avond   !                    groetjes Romkje.

 

 IMG_1787

36 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Zo zie je maar, de meest vriendelijke typetjes kunnen heel onverwacht uit de hoek komen! Het is heel brutaal, jammer dat jullie er niet achter zijn gekomen toen zij aan het afrekenen was!

Gelukkig heb je toch nog een hele leuke dag gehad, Sil's home staat hier ook nog op het verlanglijstje om te bezoeken...

Een fijne avond verder! Lieve groet, Ingrid

Alle mooie dingen zei

ja sommige mensen.... zucht..
maar jij hebt een mooie dag gehad... en sils home staat ook nog op mijn verlanglijstje
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Valerie zei

Dat is wel erg triest van de "dame".
Maarja, gewoon je hoofd hoog houden hoor.
Maar goed dat je hebt kunnen genieten van de rest van de dag.
En inderdaad, dat kan ze je niet afnemen.

Groetjes,
Valerie

Bianca zei

Ja...ja....lieve dametjes hebben soms ook een minder lieve kant....bitch....ohhhhhhhhhh.....
Goed dat je je dag er niet door hebt laten verpesten....in jou woorden...lekker puhhhhh....
Nog een fijne avond.
Lieve groetjes van Bianca

Rozet zei

Tjonge, sta echt te kijken van zoveel brutaliteit! Ik heb het bij de kringloop ook wel eens gehad, dan zette ik wat in een mandje (die stonden daarvoor) en dan was het even later leeggehaald... Dus dat heb ik wel afgeleerd.
Nou dat ze maar gelukkig mag zijn met haar - op een niet zo'n eerlijke manier - gekochte spullen!
Jij hebt in ieder geval toch een leuke dag gehad, die pakken ze niet af.
Maar je staat wel even raar te kijken hè?

Groetjes, Jolanda

Bizzy @ home zei

Heerlijke winkel hè, ik kom er ook regelmatig. Maar vandaag was ik er niet hoor, hihi..:)
Dat geloof je toch niet zeg, waar haal je het lef vandaan..NOu ja, jullie hebben je dag er niet door laten verpesten, goed zo!
Lieve groet Renny

simon zei

Dankjewel voor je lieve reactie Romkje!
En je steun.En wat Enn Domme Muts Dat die zomaar je leuke spulletjes meeneemt! Ik wil er ook nog zooooooo graag heen!

Fijne Avond, Simon

Stina zei

zou die mevrouw nu een fijn gevoel hebben, kan het bijna niet geloven, wat vervelend.
maar gelukkig heb je wel een mooie dag gehad.

groet stina

Elisabeth zei

Nou ja zeg ,wat een gemene streek,ik zou niet van mijn spullen kunnen genieten als ik ze op zo'n manier had gescoord!Laatst bij de kringloop was er iemand erg geintresseerd in de mooie dekschaaltjes en het dienblad wat ik vast op de toonbank had gezet,ben ze eerst maar af gaan rekenen Gelukkig hebben jullie je dag er niet door laten vergallen.Ben benieuwd wat voor leuks je alsnog hebt gekocht .
Liefs Elisabeth

Huys 50 zei

Hoi Romkje,
Nouuu dus eindelijk een bij Corrie en Agaaht geweest,Sil,s Home dan.
Mooi hé maar wel heeeeeel prijzig allemaal.
Ik kom er regelmatig als ik weer een een kast of tafeltje zoek want er staan vaak geweldige kasten.
Wat een uuhh....TRUT zeg,wie doet dan nu ?? wie koopt nu iets van iemand anders ?? dat doe je toch niet....pff
Wel jammer hoor van de mooie spulletjes en bij Sil,s Home hebben ze bijna geen Regout en Maastricht ze kopen dat geloof ik niet veel in.
Maar wie weet de volgende keer.....

lieve groetjes
Dicky Marie

What's in a day zei

En die mevrouw thuis vertellen hoe leuk het wel was en wat ze gekocht heeft, o, wat mooi, gr,grom...wat een streek, maar wel fijn dat je ondanks deze streek een gezellige dag hebt gehad.

Groetjes, Eefie

Splashes of Pink and Mint zei

Nou jáááá zeg!!! Wat een brutaal mens! Hopelijk leest ze mee in blogland en voelt ze zich nu héél schuldig! Waar haalt zo iemand toch het lef vandaan hè! Maar het is waar, zo'n (verder) heerlijke dag nemen ze je niet meer af, gewoon lekker nagenieten van wat je wel hebt!

Het stokpaardje zei

Dat sommige mensen dit zonder blikken of blozen kunnen doen zeg. Ik zou mij doodschamen na z'n streek.
Toch nog een fijne avond gewenst.
Groetjes Iris

It's me zei

Nou ja !! wat raar zeg !! dat doe je toch niet.......nou gelukkig heb je toch een gezellige dag nog gehad !! ....liefs van mij...xxx....

Anja zei

Nou dat is toch absurd, hoe kon ze!!! Volgens mij krijgt ze nooit plezier van het kannetje onmogelijk. Gelukkig heb je wel een superdag met je vriendin gehad.
Groetjes Anja.

Het Hoogerhuys zei

Brutalen hebben de halve wereld zeggen ze dan.
Ik snap niet dat mensen dat durven, wat als je er nou net aan kwam, wat voor exuus zou ze dan hebben gehad?
Ik zou zoiets niet in mijn hoofd halen, maarja zo zie je maar zulke mensen bestaan dus toch!!

Groetjes, Sandra

THE BLACK BARN zei

DAT IS WEL HEEL BRUTAAL ZEG!

FIJN DAT JE ONDANKS DIE BRUTALE DAME JE DAG TOCH GESLAAGD WAS.

FIJN WEEKEND ALVAST,
MIRANDA

Hannekie(Sisterly) zei

oo wat erg zeg...niet te geloven. maar je heb gelijk hoor..die dag met je vriendin is toch heel wat waard....
liefs hannie

Elly's kleine idylle zei

Dit is wel het toppunt van brutaliteit zeg!!!!!
Maar je hebt in ieder geval een mooie dag gehad.Ja Sils-Home ,ben er ook al een paar keer geweest....mooi hoor echt een aanrader,ben wel zeer benieuwd naar je nieuwe aankopen.
Liefs Elly.

Thuis bij Tjits zei

je hebt in ieder geval een goede smaak Romkje.. dat vond die "vriendelijke" mevrouw ook helaas..
wat een brutaliteit!!
en Sils Home is echt leuk, ik ga er ook graag heen:)

lieve groetjes, Tjitske

Bonjade zei

Tjee zeg.....je maakt wat mee....
Gelukkig heb je toch een heerlijke dag gehad en ik ben zeker benieuwd naar het moois wat je hebt gescoord....
Ze hebben daar alleen maar moois ;0)
Fijne avond
Liefs

Susan zei

Als die "vriendelijke dame" een blog heeft zal ze het leuke kannetje en de schaaltjes waarschijnlijk niet gaan plaatsen op haar blog...als dat wel zo is zul jij ze in ieder geval herkennen...???? Wat een naar mens zeg...gelukkig heb je nog andere leuke dingen gevonden waar je ongetwijfeld veel plezier van zult hebben...maar toch...

Gr. Susan.

Jolanda Cuper zei

Tjonge het is toch erg. Misschien kwam ze wel uit wie is de Mol. Daar kun jook niemand vertrouwen. Kortweg vreselijk. Goed dat je wel van je heerlijke dag genoten hebt en je er niets van aan trekt.Plat gezegd dom wijf. Snap touwens niet dat je op zo'n gemene manier nog van zo'n kannetje kunt genieten. Wat een wolf in schaapskleren. Hè ik kan me er echt aan storen sorry. Gelukkig dat je nog wel een super leuke dag gehad hebt!
Groetjes Jolanda.

hokje zei

Sommige mensen hebben wel lef! Gelukkig dat je ondanks deze 'mevrouw' toch een leuke dag hebt gehad.

Groetjes,
Miranda

Michelle zei

Ik vind het ronduit gemeen van die "vriendelijke dame"...
maar je hebt een ontzettend fijne dag gehad en dat kan niemand afnemen! Ik ben benieuwd naar de foto's van je aankopen!

Groetjes Michelle

Huize Kip Kakel zei

Heerlijk zo'n dagje uit, maar wat een verhaal zeg!
Blijf de mooie dingen herinneren en vergeet de minder mooie maar snel.
Groetjes Hannie

Kom Achterom zei

ooh Daar loop je dan later de hele tijd aan te denken!! Ik ken dat! Hoe erg kun je zijn denk ik dan! Nou ja je hebt een top dag gehad en daar gaat het om. Er wacht vast een nog veeeel mooier kannetje op jou!
Ik heb je een mailtje gestuurd
Fijne avond
Yolanda

Desirée-ScrapDees zei

jeetje zelfs ik ken er pissig om worden om dit verhaal, wat een vreselijke mensen bestaan er zeg, is toch te gek voor woorden! Ben blij dat jullie je dag niet hebben laten verpesten en het toch erg gezellig hebben gehad.

Le Patiné zei

De brutaliteit zeg. Op zijn rotterdams gezegd een KUTstreek. Bah.

Maar goed dat je niet je hele dag hebt laten verpesten daardoor. En wie weet kom je het kannetje nog een keer tegen.

Groetjes Natasja

Yvonne's Brocante zei

Gelukkig hebben jullie een heerlijke dag gehad, maar toch blijft de "vriendelijke dame" in je hoofd "hangen" .... jammer.....
Maar wie weet wat er de volgende keer staat voor jullie!
Fijn weekend en groetjes Yvonne

Karin zei

Jaa,dat kun je je toch niet voorstellen! Jeetje! Gelukkig heb je nog wat andere schatten kunnen vinden en een fijne dag gehad!

Fijn weekend. Liefs Karin

greet zei

Heerlijk he zo'n dag op stap met je vriendin!
Wat zijn er toch een brutale mensen op de wereld. Zoiets bedenk je toch niet. Voor jou wel vervelend.

Groetjes Greet

Wanda zei

Oh! Wat erg! Dat zulke mensen bestaan! Je zou ze toch wat aandoen. Nu maar hopen dat ze door haar nare actie niks dan ellende over zich heeft afgeroepen. Want dat heeft ze verdiend... Geluk kun je niet kopen, dus iedere keer als ze naar "jouw schatten" kijkt, moet ze zich er wel schuldig over voelen, dan kan je er toch niet ECHT van genieten? Gelukkig kon jij dat wel, genieten van het samenzijn met je vriendin: dat ik ook heel wat waard!

Lieve groetjes,
Wanda

Colinda en Jeroen zei

Wat een brutaliteit van die "vriendelijke dame"
Al had ik het zelf vanmiddag ook bijna in me winkel. Een klant had wat op de balie gelegd en een andere klant dacht dat het nog te koop was en zei al van die wil ik er ook nog bij. Gelukkig had ik het wel gezien dat het van die andere mevrouw was dus toen heb ik dat gezegt. En toen was het gelijk zo van oh sorry. Ze wist echt niet dat het al van die andere klant was.
Gelukkig is het dus niet zo gegaan als bij jou.

liefs colinda

Pauline zei

Tsss, dat het bestaat. Ja dus. Het zou niet eens in mij opkomen. Bah, wat brutaal. Gelukkig heb je je dag er niet door laten verpesten.
Liefs, Pauline

Samira zei

Best Brutaal zeg! Ik ben blij voor je dat je toch een leuke dag heb gehad. En ik zag in het "stapelen op vrijdag" artikel al je leuke aankopen, de roosjes zijn inderdaad heel schattig, ahhh hihi

XxLiefsxX