zaterdag 26 maart 2011

Paas krans maken deel 1.

Afgelopen dagen heb ik weer een aantal kransen gemaakt.   Zo heerlijk om te doen en we hadden al een tijdje niet een op de tafel gehad     het staat zo decoratief .    Ik heb er een voor de buurvrouw gemaakt als dank voor het oppassen van de poezen en konijnen toen wij in Disneyland waren . Een voor mijn ouders als dank voor het geweldige weekend     en een voor mezelf     gewoon omdat ik mezelf een lief vrouwtje vind hahahaha.

Vandaag laat ik jullie een mooie roze zien.  En later deze week volgen meer mooie plaatjes van paas kransen !!!

 

IMG_2561 IMG_2566

IMG_2563IMG_2569 IMG_2574 IMG_2571 IMG_2567IMG_2570IMG_2573 IMG_2575

Deze mooie roze staat op ons op de eettafel        de buurvrouw heeft ook een roze gekregen .    En omdat ik mezelf wel heel aardig vind heb ik twee voor mezelf gemaakt           tja    een bos roosjes van 20 stuks is goed voor twee kransen.

Dus over een aantal dagen (of mss morgen al wel )   de kransen die ik voor mijn ouders maakte        en mezelf                      .

Gezellig dat je weer even langs kwam ,graag tot een volgende keer !

                         Groetjes Romkje.

29 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat zijn deze kransen leuk zeg! Helemaal in voorjaarsstemming ... en eh... van mij mag je wel 10 kransen voor jezelf maken hoor hi hi!

Een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Petra zei

Mooi hoor, heb je een krans met steekschuim gebruikt? Ik vind het er super mooi uitzien. En zo wil ik ook wel op je poezen passen hoor.

Fijn weekend groetjes Petra.

natuurlijk groen en doen zei

Wat een prachtige kransen ,ik vind rose in het voorjaar altijd zo mooi.Je zult een aantal mensen heel blij maken met zo'n mooie krans

fijn weekend
groeten Bep

Thuis bij Tjits zei

wat zijn ze mooi geworden!! heel lief:))

fijn weekend!
lieve groetjes, Tjits

Het Hoogerhuys zei

Ze zien er prachtig uit,
hele mooie kleuren, ben ook gek
op roze.
Fijn weekend, groetjes, Sandra

Le Patiné zei

Wat zijn ze weer mooi.

Groetjes Natasja

Anja zei

Ze zijn supermooi wat zal iedereen blij zijn met haar krans en goed dat je jezelf ook verwend hebt.
Fijn weekend, groetjes Anja.

What's in a day zei

Wat een lief gebaar, de ontvangers zullen zeker heel erg blij zijn met zo'n mooie met liefde gemaakte krans, prachtig.

Lieve groet, Eefie

Huize Kip Kakel zei

Heerlijk ontspannen werkje hé, kransen maken.
Ze zijn erg mooi geworden, lief kleurtje en nu we weer binnen zitten kun je er echt van genieten,
Groetjes Hannie

Bonjade zei

Wat goed jij bent ech blij met jezelf...;0)
En idd dan moet je jezelf zo nu en dan eens heerlijk verwennen...
Met recht een pronkstuk op de tafel.
Fijn weekend
Liefs

Bizzy @ home zei

Een mooie krans zeg! Lief met de roosjes.
Geniet ervan.
Lieve groet, Renny

http://truutske.blogspot.com zei

Wat lief...wat 'n mooie kleurtjes...pracht kransen.
Fijn weekend, Trudie.

hokje zei

Heerlijk om zo lekker creatief bezig te zijn en jezelf eens een keertje te verwennen ;)

Fijn weekend,
Miranda

Stina zei

jammer dat ik zover bij je vandaan woon, hihi....
liefs

Michelle zei

Wat mooi...! daar zal vast iedereen blij mee zijn!

fijn weekend
Groetjes Michelle

Elisabeth zei

Ze zijn weer mooi je kransen .Ik ga binnenkort ook weer eens een leuke maken .Wat zal je buuf ook genieten .Fijn weekend
Liefs Elisabeth

Colinda en Jeroen zei

Hoi romkje,

Wat een leuke kransen heb je gemaakt.Erg mooi kleurtje ook die roosjes. Ik hou zelf wel van die pasteltinten.

fijn weekend,
liefs colinda

erfgoed zei

wat een mooie kransen zeg, heel leuk gedaan, groetjes lianne

rommy moosie68 zei

he romkje wat ben je weer leuk bezig geweest supper mooi gemaakt ik zat er ook aan te denken maar ik had weinig tijd deze week ik denk dat ik het deze week maar doe haha fijne dag morgen doeiiiiiiiiiii

Yvonne's Brocante zei

Prachtige krans!!! Geniet van de zondag en groetjes yvonne

Het stokpaardje zei

Mooi die zelfgemaakte kransen. Ik geniet ook altijd het meest van zelfgemaakte cadeautjes. En natuurlijk gezelf niet vergeten.
Groetjes Iris

Kiek es Ier ! zei

Goh wat mooi! das weer eens wat anders op tafel dan een boeket..Heb je geen zin om naast mij te komen wonen ;))

Siljo zei

Die heb je erg mooi
gemaakt !
Ziet er erg lief en
romantische uit
Fijn weekend
Groetjes JOke

THE BLACK BARN zei

WAT EEN MOOIE ROZE LENTE KRANS!

FIJNE ZONDAG,
MIRANDA

Valerie zei

Ohh! Ik ben jaloers!
Dat ziet er zo schattig en gezellig uit!
Op het moment ben ik bezig met behang scheuren en behangen, dus helaas zitten al mijn decoraties nu opgeborgen.

Groetjes,
Valerie

Anoniem zei

Mooi krans hoor Romkje, ook al rose, het zelfde als mijn hyacinten. Lief kleurtje.
Fijne zondag! Groetjes Monique

Elly's kleine idylle zei

Wat zijn ze mooi geworden je kransen!!!!Ook een hele mooie voorjaarskleurtjes,lief hoor!!
groetjes Elly

Wanda zei

Als iemand zoiets moois voor me zou maken, dan zou ik dat heel erg waarderen. Dus je buurvrouw en ouders zullen er vast heel erg blij mee zijn!!! Het ziet er werkelijk prachtig uit!

Lieve groetjes,
Wanda

Karlina zei

Gewoon heel erg mooi!!
Daar zullen je buurvrouw en je ouders wel blij mee zijn!