vrijdag 25 maart 2011

Stapelen !!

Laatst kocht ik bij de AH gezellige eierlokjes voor een leuke prijs van 99 cent per stuk !!   Leuk voor een zondagsontbijtje of straks met het paasontbijt .    In de vrolijke kleuren rood en blauw   met witte stippen.    Waarschijnlijk krijg ik een rode en de twee mannen hier in huis    een blauwe .    Het wilde niet goed stapelen   dus ik heb ze plat gestapeld in een oude schaal .    De warmhoudertjes kocht ik ook bij de AH ……..leuk zijn ze toch??
Meer stapels op vrijdag bekijken???      Neem een kijkje bij Irma   http://allemaalkleurtjes.blogspot.com/
IMG_2618 IMG_2619







IMG_2620 IMG_2621 IMG_2622







IMG_2623
Iedereen een fijn en zonnig weekend gewenst !!!
                                groetjes Romkje.

27 opmerkingen:

Susan zei

Wat een schattig stapeltje zo met die veertjes er tussen!
Fijn weekend.

Gr. Susan.

Alle mooie dingen zei

wat een heerlijke kleurige stapel heb je gemaakt
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

@nne zei

dit wordt beslist een kleurig paasontbijt! lieve groet, @nne

Thuis bij Tjits zei

oh wat zijn ze lekker vrolijk!! je eierdopjes gaan zeker een grote bijdrage leveren aan een gezellig paasontbijt:)
en wat heb je dat leuk gedaan met de eitjes en de veertjes!

fijne dag!
lieve groetjes, Tjits

Petra zei

Dat zijn inderdaad heel gezellige kleurtjes, leuk voor het ontbijt. Maar je heb er ook weer een originele stapelen van gemaakt.Ziet er echt heel gezellig uit.

Een fijn weekend groetjes Petra.

Siljo zei

Prachtig
Het ligt ook zo mooi
bij elkaar met de
veertjes eitjes
en warmertjes!!
Fijn weekend
Groetjes Joke

Stina zei

wat een leuke eierdopjes heb jij!!!

gr Stina

Tussen Wal en Schip zei

Leuk gedaan en wat een schattige eierdopjes zeg!!
Fijn weekend!

Groetjes, Alberta

What's in a day zei

Ik shuif graag aan bij jou aan de paastafel, wat een gezelligheid, heerlijke stapel.

Zonnige groetjes, Eefie

erfgoed zei

wat een leuke kleuren zeg, ziet er gezellig uit
groetjes lianne

rommy moosie68 zei

he romkje wat een vrolijk plaatje heb je er weer van gemaakt heel leuk lieve groetjes van mij ook voor je manen fijn weekend

Valerie zei

Wat schattig!
Dat is echt leuk gedaan.

groetjes,
Valerie

Rozet zei

Ja leuk! Ik vond ze ook zo vrolijk, maar er lagen helaas nog maar twee...

Prettig weekend!
Groetjes, Jolanda (Rozet)

Huize Kip Kakel zei

Wat zijn ze leuk!
ik weet waar ik wezen moet..ik heb helemaal geen eierdopjes, dus ik heb een goed excuses..haha
Fijne dag, groetjes Hannie

Kom Achterom zei

OOh wat een schattige dopjes zeg!!
Gezellig die kleurtjes!!
Mijn dochter is gister thuis gekomen!
gelukkig
Fijn weekend
Yolanda

Elisabeth zei

Een heel gezellig gestippeld stapeltje heb je ervan gemaakt
Fijn weekend ,liefs Elisabeth

Anja zei

Kwam je warmhoudertjes net met de boodschappen tegen erg leuk zo hoor.
Groetjes Anja.

Michelle zei

Lief, heel leuk gestapelt!

Fijn weekend
Michelle

Home and Lifestyle zei

Wat zijn ze vrolijk, zo wordt ontbijten extra leuk!!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

André en Inka. zei

wat een heerlijke/vrolijke stapeltje,fijn weekend

Het stokpaardje zei

Mooie dopjes. Leuk zo samen bijelkaar.
Fijn weekend Iris

Colinda en Jeroen zei

lekkere vrolijke stapel. Daar wordt ik helemaal vrolijk van. leuk al die stipjes
fijn weekend,
liefs colinda

hokje zei

Dat gaat helemaal goed komen met de paastafel; gezellig. Heb zelf vandaag ook eierdopjes gestapeld, maar gebruik ze eigenlijk nooit (alleen dus met pasen ;))

Fijn weekend,
Miranda

Elly's kleine idylle zei

Wat een prachtige stapel op vrijdagpost. Ik vind je eierdopjes werkelijk schatjes en heel leuk gedecoreerd!!!!!
Een fijn weekend liefs Elly.

Unknown zei

Leuke gezellige al bijna pasen stapel heb je gemaakt.
Ook erg mooi op de foto gezet.
Groetjes Brigitte

Kiek es Ier ! zei

Wat een vrolijke kleurtjes Romkje!! Dat word een gezellig paasontbijtje een lekker scharreleitje dr in en smullen maar Fijn weekend hoor.

Yvonne's Brocante zei

Wat leuk zijn ze zeg!!
Groetjes Yvonne en een fijn weekend
ps. vind het woord eierlokjes zo leuk....dat zeggen wij hier helemaal niet!