donderdag 10 maart 2011

Stapelen op vrijdag .

Het is alweer vrijdag dus tijd voor stapelen!!!     Wat gaat iedereen vandaag weer stapelen ?  Ik ben benieuwd wat voor moois er voorbij gaat komen.     Wil jij ook meer stapels kijken ?     Ga dan naar de kleurrijke blog van Irma    http://allemaalkleurtjes.blogspot.com 

Het wordt steeds lastiger om iets leuks te bedenken ,maar dat maakt het ook weer leuk !!!!     Vandaag heb ik gekozen voor een stapel van rode oillily mokken.

Eigenlijk wilde ik  alle 4 op een stapel zetten ,maar ik ben dol op deze mokjes en ik durfde het niet aan .   Vandaar een kleine stapel .     Maar niet minder leuk.

IMG_2158 IMG_2161

 

 

 

 

 

 

 

IMG_2160IMG_2156 IMG_2159

 

 

 

 

 

 

 

IMG_2162IMG_2157IMG_2163 IMG_2164

 

 

 

 

 

 

Fijne stapel-dag en een gezellig weekend !!!!

                                      Liefs Romkje.

39 opmerkingen:

Makkie zei

Het ziet eruit als een feestje!
Fijn weekend,
Makkie

Het stokpaardje zei

Vrolijke stapels zijn het. En gelijk heb je om niet allevier op elkaar te stapelen.
Groetjes Iris

Rozet zei

Wat een kleurige stapel bij jou vandaag Romkje, dat had ik niet gedacht... Maar ze zijn erg leuk, want ik heb ze zelf ook ;-)
En ze zijn te duur om te laten omvallen, dus deze stapel is hoog genoeg hoor!

Gezellig weekend alvast,
groetjes, Jolanda (Rozet)

http://truutske.blogspot.com zei

Een en al vrolijkheid straalt deze 'mokken stapel'uit.
Ze zijn echt prachtig!!!
Fijn weekend,. Trudie

Michelle zei

Leuke stapel, heel kleurrijk, idd beter niet te hoog stapel met deze mooie mokken...

Lieve groetjes Michelle

wonen met brocante zei

Wat een vrolijke stapel. Ik was ook niet hoger gegaan..zou zonde zijn als deze om zouden vallen. Groetjes Peggy

Kind An Huys zei

Wat een heerlijke vrolijke stapel!!! Thee zonder suiker graag!!!
Fijn weekend, liefs, Anne.

Kiek es Ier ! zei

Écht een voorjaars gevoel! mooie mokjes hoor én ook nog zon vandaag!

Home and Lifestyle zei

Hier word ik helemaal vrolijk van...wat een leuke stapel. En gelijk heb je dat je er voorzichtig mee bent...

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Irma zei

heej Romkje deze zijn zoooooo leuk, i love stippenservies, een heel fijn weekend en veel stapelplezier, IrmaXXX

rommy moosie68 zei

he romkje je bent er ook weer vroeg bij leuk die frolijke kleuren van olilie seviers supper fijn weekend liefs rommy

Petra zei

Mooi hoor dat rood wit ik ben ook gek op kleur, en heel verstandig om niet hoger te gaan zonde als het omvalt. Een gezellig weekend met veel zon.

Groetjes Petra.

What's in a day zei

Wat een ontzettend lieve stapel, mooi dat rood met stippen, pas op dat de eitjes niet meegenoemen worden:)

Fijn weekend, lieve groet Eefie

Alle mooie dingen zei

wat een gezellig stapeltje..
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

It's me zei

Wat een vrolijke mokjes Romkje!! een heel fijn weekend....liefs van mij...xxx...

Anja zei

Al helemaal in de paassfeer, leuk en vrolijk!!
Fijn weekend, groetjes Anja.

Anoniem zei

Ik vind je stapel schitterend en kleurrijk,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

greet zei

Wat een fleurige en vrolijke stapel met je mooie mokjes! Alvast een fijn weekend.

Groetjes Greet

Huize Kip Kakel zei

Hier wordt ik vrolijk van en van de zon die door de ramen schijnt en de temperatuur lekker omhoog brengt..
De paden op, de lanen in,
goed weekend,
groetjes Hannie

hokje zei

Wat een gezellige en vrolijke stapel (en ook nog eens lekker met de paaseitjes)

Fijne dag,
Miranda

Wanda zei

Lekker vrolijk. Lieve mokjes...

Groetjes,
Wanda

Hannekie(Sisterly) zei

ooo leuk leuk,,,
nee daar moet je geen risico mee nemen..zijn te leuk
liefs hannie

Rozmeen zei

Vrolijk stapeltje!

Liefs en een fijn weekend,
Rozmeen

Siljo zei

Erg leuk zou ook zonde zijn als ze vallen !!
Fijn weekend en groetjes Joke

floortje zei

wat een kleurrijke stapel met de dotsmokken, erg leuk
groetjes floortje

Kom Achterom zei

WAt zijn ze mooi zeg!! zo vrolijk! en wat een schattige onderzetters.
Fijn weekend
Yolanda

Desirée-ScrapDees zei

nou we kunnen kiezen welke stapel we het mooiste vinden hahaha. Het servies vind ik prachtig, mijn neef heeft het ook en het staat zo vrolijk!

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijk vrolijk stapeltje!! ik zou ook niet gokken met die mooie mokken:)

fijn en zonnig weekend!
lieve groetjes, Tjits

All Seasons zei

Hier word je toch helemaal vrolijk van, zonnetje erbij en onze dag kan niet meer stuk...

Fijn weekend!
Patricia

marja zei

je hebt weer schitterend gestapeld romkje!!!!

lieve gr. marja

Stina zei

vrolijk kleurtje leuk gedaan,

liefs
Stina

André en Inka. zei

Heerlijke vrolijke stapel,fijn weekend

Inge zei

Een hele leuke stapel van een geweldig serviesje. Ook ik heb deze keer servies gebruikt om te stapelen.. T'blijft leuk dat stapelen.
Lieve gr Inge

Marja Rijnsburger zei

Kleurtjes om vrolijk van te worden deze bekers.
groetjes en een heel fijn weekend.
Marja

Unknown zei

Je word vast elke keer helemaal vrolijk als je uit deze mokken drinkt.
Fijn weekend Broetjes Brigitte

Jolanda Cuper zei

Erg leuk bedacht!
Groetjes Jolanda.

Anoniem zei

Wat zijn die mooi zeg met die bijbehorende onderzetters, van ernaar te kijken wordt je al vrolijk :)
Groot gelijk dat je geen grote stapel aandurfde,
fijn weekend van Sonja

Elly's kleine idylle zei

Hoi Romkje,
Leuke stapel vind ik en het grappige is, ik heb precies hetzelfde en ook vier van Oillily.
Je hebt dit leuk gepresenteerd vind ik.
Fijn weekend, Elly

flowersandhome zei

Heel erg vrolijke mokken zijn dit! Mooie stapel!
Groetjes,
Marian