maandag 7 maart 2011

Pastel roze ……pastel blauw ?!

Jullie weten dat ik veel glaswerk in combinatie met wit /off white heb.En als kleur komt daar vaak roze bij ,met name als de voorjaarskriebels komen! Baby roze,pastel roze ,poeder roze ….geef het een naam …..licht roze dat is dan mijn kleurtje.

Nu staat er bij ons op zolder ….( ja ,daar staat nog wel eens wat hihihi  )  een doos met pastel blauw servieswerk .Pastel blauwe borden ,schalen ,terrine van het Engelse merk Johnson Bros.

Prachtig van vormgeving !!!!!!!!

Maar blauw is op de een of andere manier niet een kleur die ik snel uitzoek voor in ons woonkamer .           Slaapkamer  weer wel ………..

Waarom niet ?       ……………….Geen idee ………….

 

Vanmorgen heb ik toch een aantal schalen uit de doos gehaald .Op de blog van Irma  heb ik gezien dat pastel blauw prachtig combineert met pastel roze en wit !!!!

Een plank boven onze bank ( die mooie nieuwe stoere bank !!!!)  heb ik  een beetje verandert en daar staat nu pastel blauw ,pastel roze en wit.

IMG_2122

Het staat wel mooie boven de donkere bank !!

IMG_2119IMG_2120 In de gedroogde hortensia komt het blauw en roze weer mooie terug !!

IMG_2117Kijk Jolanda hij heeft een plekje gekregen  !!!!

IMG_2115IMG_2118  

IMG_2123  

IMG_2124

IMG_2125 

Het staat wel erg leuk zo bij elkaar !

Fris voorjaars !!

En ik laat het zo staan ……..voor hoe lang ? !?

We zullen zien ……..wat vinden jullie ervan ??

 

Geniet van je dag ,groetjes Romkje

 

Ps ,dit prachtige kaartje krijg ik zonet via de post !!!

Jolanda ,bedankt !!!IMG_2128

32 opmerkingen:

Michelle zei

Ik vind het prachtig en blauw, roze en wit gaan heel mooi samen, mooie plaatjes!!

fijne week
Groetjes Michelle

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Irma zei

dat staat toch zo lief bij elkaar zo fragiel, SUPER!!
liefs irma

Pink Princess zei

IK vind het geweldig mooi staan, lekker fris. Die roze schaal met deksel is echt een plaatje ♥

Home and Lifestyle zei

Het zou zonde zijn om al dat blauw op zolder te laten staan...en het combineert mooi dus het kan prima zo!

Lieve groet, Ingrid

floortje zei

dat ziet er erg leuk uit, mooie schalen,
floortje

Eleonore zei

Hoi Romkje,

Ik vind het echt heel mooi zo met dat zachte blauw en roze.Mooie foto's ook.
Groetjes van Eleonore.

Bonjade zei

En zo heb je weer een heerlijk hoekje in voorjaarssfeer......
Doe mij zo'n zolder ;0)
Fijne dag
liefs

Kom Achterom zei

Ha Romkje
Zou je mij je adres willen mailen. Eieren staan klaar om te verzenden. hjihihi ik had je ook al een mail gestuurd
Prachtig blauw zeg!!! wauw wat een heerlijk sfeertje
Yolanda

Maria zei

Super zeg wat staat dat mooi bij elkaar
Prachtig dat pastel

liefs Maria

Le Patiné zei

Dat staat erg lief zo samen. Zo zie je maar weer dat je alles eerst op moet slaan voor je het wegdoet. Want wie bewaard die heeft wat.

Groetjes Natasja
( 100en1dingenblog.blogspot.com)

Jolanda Cuper zei

Leuke hoor! Zie wel dat ik eigenlijk een roze kaart had moeten maken!
Groetjes Jolanda.

Huize Kip Kakel zei

Heel mooi en sweet zo boven die stoere bank!
Heerlijk hé, schuiven en nog eens kijken of het naar je zin is..En leuk dat je ons laat mee genieten
Groetjes Hannie

It's me zei

Pastel is toch altijd leuk bij elkaar....zeker in de Lente !! mooi hoor!!! geniet van een heerlijke week...liefs Ria...xxx..

Susan zei

Roze is ook mijn lievelingskleur maar deze combinatie is ook helemaal geweldig hoor!!

Gr. Susan.

Elisabeth zei

Wat een mooi serviesgoed heb je op je plank staan,echt leuk die pastelkleurtjes .
Fijne week,liefs Elisabeth

Emmy zei

Ik ben ook niet zo van het blauw maar dit zijn wel mooie schalen hoor. Enne als je het zat bent kunnen ze toch gewoon de doos weer in tot een volgende keer, we houden er toch van om alles af en toe om te gooien en dan is wat extra spul achter de hand altijd handig. Fijne week groetjes Enmmy

Rozet zei

Wie wat bewaart die heeft wat... mooi hoor die pastelkleurtjes bij elkaar, het past helemaal bij het voorjaar. De stolp heeft een mooi plekje gekregen zo te zien!
Volgens mij zit je de hele dag op je mooie nieuwe bank genietend om je heen te kijken!!

Groetjes, Jolanda (Rozet)

Yvonne's Brocante zei

Echt Lente vind ik, mooi hoor!
Fijne avond en groetjes Yvonne

Hannekie(Sisterly) zei

lieve kleurtjes zo hoor,,staat schattig
liefs hannie

Huys 50 zei

Je bent helemaal in de LENTEstemming Romkje.
Mooie kleurtjes en ik hou wel van blauw hoor en ook zachtgroen vind ik heel mooi.
Er staat trouwens een heel leuk soort van vlootje op je plank!!!!die witte..
Mooi hoor.

lieve groet
Dicky Marie

rommy moosie68 zei

hoi romkje leuk man die kleurtjes bij elkaar staat echt leuk hoe was het bij mama met haar lila kleurtje in huis je thee poten staan al op een leik plekje een buiten en 1 binnen maar een plaaatje hoor liefs rommy

All Seasons zei

Heerlijke voorjaars kleuren!!
Je foto bovenaan, ik vind hem geweldig, helemaal mijn ding dit soort kaarten, so sweet..

Fijne avond ☼
Liefs,
Patricia

What's in a day zei

Met je stoere bank erbij is het toch heel mooi, je hebt het zo leuk gecombineerd allemaal en toch lekker je eigen dingetjes, geniet ervan.

Groetjes, Eefie

wonen met brocante zei

Wat een mooi servies dat blauwe. Erg mooie vormgeving. Ik vind het prachtig staan bij de rest van je servies! Groetjes Peggy

Stina zei

ga ook voor rose net als jij, maar blauw erbij staat toch best wel heel mooi zo samen...

liefs Stina

Claudia. zei

Is toch een super combi zo, niks aan veranderen.
Gewoon leuk en goed.
Houden zo, al hoewel, veranderen is ook veel te leuk.
Claudia

Unknown zei

Schattig servies.
Fijn he dat als je wat bewaard je het later nog eens kunt gebruiken.
Je moet er alleen wel plek voor hebben en helaas dat ontbreekt er hier nog al eens aan.
Je hebt een erg leuk gezellig hoekje gemaakt zo met die kleurtjes er tussen.
Groetjes Brigitte

Pauline zei

Ik vind ze schattig, die schalen in die zachte pastels. Past goed bij elkaar hoor. Ook je nieuwe bank vind ik erg mooi.
Liefs, Pauline

Anoniem zei

Ohh laten staan haha,het is prachtig,deze tintjes bijelkaar is super! ik wens je een fijne dag,lieve groet Joke.

Anja zei

Ik vind het mooi, vooral gecombineerd. Leuk hoor.
Niet meer zo ver weg zetten.
Groetjes Anja.

marja zei

en zo sfeervol gedaan weer romkje!!!!!
prachtig hoor!


lieve gr. marja