zondag 27 maart 2011

Paas kransen maken deel 2.

 

Hallo Allemaal ,

 

Zoals belooft nog een aantal plaatjes van de andere paas kransen die ik maakte.

De eerste maakte ik voor mijn ouders ,dat hadden ze wel verdiend nadat ze ons een mooi weekend hadden meegenomen naar Disney . De bloemen van hun trouwdag waren inmiddels ook uitgebloeid.

IMG_2626IMG_2627 IMG_2629IMG_2633IMG_2634  

Mooi voorjaars !!!!!!

En zelf heb ik ook eentje in deze kleuren combinatie .   Iets anders want ik had alleen nog een aantal roosjes over en de distelachtige bloem.

IMG_2637IMG_2642 IMG_2643

 

 

 

 

 

 

 

IMG_2641IMG_2645  IMG_2646

Ik geniet volop van de mooie paas kransen !!!

En het is altijd leuk om iemand anders blij te maken met een eigen creatie.

Groetjes Romkje.

20 opmerkingen:

Rozmeen zei

Ze zijn prachtig!! Wat een heerlijk lente gevoel.

Wens je een heerlijke dag,
Rozmeen

Maria zei

Oooo wat een mooie weer
Ben ook al druk in de weer voor pasen
Helemaal fijn om iemand er mee blij te maken,daar gaat mijn voorkeur ook naar uit

liefs Maria

Siljo zei

Echt super mooi !!
Fijne dag
Groetjes Joke

hokje zei

Ook deze zijn weer heel mooi geworden! Zal deze week ook eens kijken of ik een beetje paasinspiratie kan vinden ;)

Fijne dag,
Miranda

Michelle zei

Heel erg mooi je kransen!!

Fijne week
Lieve groetjes Michelle

Huize Kip Kakel zei

Mooie kleuren, leve de lente!
Fijne dag!
Groetjes Hannie

It's me zei

Wat mooi zeg !!! echt prachtig !!...geniet van een heerlijke week !! liefs van mij....xxx...

THE BLACK BARN zei

JE KRANSEN ZIJ HEEL MOOI GEWORDEN!!

FIJNE WEEK,
MIRANDA

Bonjade zei

Prachtig.....ook mooi idd met dat lieve oude glaasje erin. Super hoor, genieten.
Fijne week
Liefs

Hannekie(Sisterly) zei

wow wat mooi...zal ook eens kijken of iets kan maken...super leuk idee..
liefs hannie

Elisabeth zei

En wat zijn ze weer mooi ,dus ja dat is echt genieten .Fijne dag
Liefs Elisabeth

Elly's kleine idylle zei

Ik vind ze heel mooi geworden,heb ze goed bekeken en ga vanmiddag nog naar de bloemist,en ga ook aan de slag .bedankt voor je inspiratie!!!!!

Het stokpaardje zei

Ook deze kransen zijn mooi.
groetjes Iris

André en Inka. zei

Super mooi,een hele fijne week,gr van ons

Home and Lifestyle zei

Je kransen zijn super, kun je er ook wel lang mee doen? Ze zijn te mooi om na een week weg te moeten gooien!

Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

rommy moosie68 zei

he rommkje leuk geworden je mooie krans ook lieve haasjes er bij lief hoor moet ook maar even aan het werk met wat groen liefs rommy

What's in a day zei

Wat is het weer nooi, volgens mij doe je het met veel plezier!!
Geniet er maar lekker van.

Lieve groet, Eefie

Thuis bij Tjits zei

prachtig!! en net wat je zegt het is inderdaad leuk om andere mensen blij te maken met een zelfgemaakte creatie, helemaal met zo'n mooie krans:)

lieve groetjes, Tjits

Yvonne's Brocante zei

Wat zijn ze leuk..en zo lief met die vogeltjes en die kleine haasjes/konijntjes...prachtig gemaakt!
Groetjes Yvonne

Samira zei

Super leuk gedaan, helemaal door de diertjes, helemaal pasen! Liefs Samira