zondag 13 maart 2011

Ideetjes op doen van blogs.

Een hele zondag alleen thuis en wat doe je dan met de tijd die je nog over hebt?Heerlijk op blogs kijken ,posten lezen ,genieten van alle mooie plaatjes en ideetjes op doen.
Op de blog van Yolanda     http://bijzonder-oud.blogspot.com/ kwam ik bij de post plaatjes kijken een leuk idee tegen.    Yolanda heeft een mooi hoekje in haar keuken met prachtige stroopkannetjes …..nu heb ik geen stroopkannetje ……maar wat ik zo leuk vind aan dat hoekje is het dienblad erachter met daar een oude kaart aan.
Een mooie denblad heb ik nog wel ergens liggen   !!!!   En een mooie oude paaskaart  kan ik pakken ……….
Kijk maar even mee                    

IMG_2219
IMG_2218 IMG_2216







IMG_2217 IMG_2215 

IMG_2222

IMG_2203



 


                             .
   

 

 

 

 

Bedankt voor je bezoek ,groetjes Romkje.

20 opmerkingen:

Petra zei

Dat is weer een heel gezellig plaatje zo geworden hoor en wat een schattig paas plaatje.
En geniet van je zondag alleen, gaat je vast wel lukken zo te zien.

Groetjes Petra.

Bianca zei

Wat een leuke voorjaars creatie....ik vind het ook zo leuk om iets te doen met andermans ideeën.....is je goed gelukt...
Nog een fijne zondag....
Lieve groetjes van Bianca

Jolanda Cuper zei

Wauw dat ziet er weer prachtig uit! Mooi dienblad! Leuk gedaan!
Groetjes Jolanda.

Alle mooie dingen zei

wat een lekker hoekje zo... heerlijk die inspiratie van allerlei blogs... wat is het leven toch heerlijk met bloggen!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Siljo zei

Dat ziet er inderdaad leuk uit!
Groetjes Joke

It's me zei

Wat een heerlijk mooi hoekje Romkje !! goed gedaan hoor!! ....fijne dag liefs van mij........xxx...

Anja zei

Heerlijk zo'n zondag lekker bloggen en rommelen. Mooi hoekje geworden, gezellig.
Groetjes Anja.

rommy moosie68 zei

hoi romkje leuk idee van je met je dienblad heel leuk ik was niet rustig thuis naar de sport school maar je hebt weer mooie foto`s er op staan heb gisteren een nieuw toestel gehaald dus moet het nog even uitvogelen liefs rommy

Elly's kleine idylle zei

Ja,daarom kom ik ook graag hier!!!!!weer een leuke hoekje is het geworden.Vind je dienblad heel mooi.een fijne zondag Elly.

What's in a day zei

Ja leuk he om bij anderen inspiratie op te doen en het leuke is dat jij er wel raad mee weet, je maakt dan van die gezellige hoekjes, deze is ook weer zo mooi geworden.

Lieve groetjes,Eefie

Home and Lifestyle zei

Daar kan ik ook zo van genieten...van alle inspiratie die we hier bij elkaar op doen! Wat heb je een mooi hoekje gecreerd!!

Nog een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Michelle zei

Heel mooi hoekje, gezellig en een mooi dienblad!

Groetjes Michelle

hokje zei

Wat een gezellig hoekje is het geworden. Fijn een dagje bloggen, ideeën opdoen en veranderen in huis!

Fijne avond,
Miranda

Kind An Huys zei

Heerlijk zo'n dagje voor jezelf!! En lekker rommelen in huis!! Leuk sfeerhoekje heb je er van gemaakt hoor...en dat paaskaartje...een schatje.
Liefs, Anne.

Geke zei

Mooi gedaan, creatief hoor!
Groetjes en alvast een fijne week.
Geke

greet zei

Wat een prachtig hoekje is het zo. Heerlijk dat andere blogs je zo kunnen inspireren.

Groetjes Greet

wonen met brocante zei

Het is een mooi hoekje geworden zo. Wat een leuke paaskaart! Groetjes Peggy

Kom Achterom zei

ooh wat mooi!!! Dit is zeker een heel leuk idee!
Bij mij begint het ook gelijk te kriebelen! hihi
Fijne week
Yolanda

André en Inka. zei

Wauw,..........mooi,hoor ziet er fantastich uit,fijne week

Huize Kip Kakel zei

Dat ziet er weer mooi uit en wat betreft het ideeën opdoen, ik doe niet anders...
Ik heb zaterdag een leuk voorjaarsstuk gefröbelt, maar moet er nog een foto van maken..
groeten Hannie